וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: הקבוצה תצא לסוף שבוע באילת לפני תחילת האימונים

15.6.2015 / 17:59

הבעלים איזי שרצקי החליט לצ'פר את השחקנים ואנשי המועדון עם חופשה מפנקת בעיר הדרומית. בקבוצה שוקלים שוב את מועמדותו של שון גולדברג שעשוי להגיע, האוהדים יבחרו קמע למועדון

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי מגיע לישיבת המנהלת בעקבות אירועי הדרבי. מגד גוזני
החליט לצ'פר את השחקנים. איזי שרצקי/מגד גוזני

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, החליט להוציא את הקבוצה לסוף שבוע באילת כחלק מגיבוש של חברת איתוראן שבבעלותו כאשר לסוף שבוע יגיעו אנשי המועדון וכן השחקנים שנמצאים בארץ. שרצקי כבר הבטיח בסוף העונה לשחקנים חופשה באילת וכעת הוא מקיים את הבטחתו כאשר בקבוצה מרוצים מכך שיהיה ניתן לגבש את השחקנים לפני פתיחת האימונים בעוד עשרה ימים. במקביל, במועדון הוציאו לבחירת האוהדים שתי אופציות לקמע של הקבוצה, כשבכל מקרה יהיה מדובר באריה. האריה השואג מסמל את האנדרטה בתל חי לזכרו של יוסף טרומפלדור.

בינתיים, בקבוצה סגרו כמעט באופן סופי את הסגל, פרט לעמדת המגן השמאלי והחלוץ. אחרי שדניאל בורחל ירד מהפרק, בעירוני קרית שמונה שוקלים שוב לנסות ולהחתים את מגן מכבי תל אביב, שון גולדברג. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקרית שמונה רצו מאוד את גולדברג כחלק מעסקה שתעביר את רועי קהת למכבי תל אביב אך לאחר שזה עבר לאוסטריה וינה העניין ירד מהפרק. ייתכן שגולדברג יגיע בהשאלה עם אופציה לרכישת כרטיסו. בכל הקשור לחלוץ, במועדון עשויים שלא להתחזק אם שחר הירש או ברק בדש יגיעו. שמעון אבוחצירה עשוי להישאר אך רק במקרה והיהי שחקן חופשי ואף יקצץ באופן דרסטי בשכרו.

שון גולדברג שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יגיע צפונה? שון גולדברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully