וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: במועדון שוקלים להשיק מנויים מוזלים ליציע המזרחי

15.6.2015 / 17:41

במועדון רוצים להעלות את ממוצע הצופים במשחקים הביתיים ופנו בנושא לבעלים יואב כץ, שבוחן את העניין. בקבוצה פנו רשמית לסוויסה ומחכים להתפתחויות עם פרץ, מוגרבי, עזאם ומטוביץ', שמבוקש גם בהפועל עכו

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
ישיק מנוי מוזל? יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תשקול להשיק בעונה הבאה מנויים מוזלים בשל ההצלחה במשחק האחרון של הקבוצה בעונה החולפת. כזכור, בהפועל חיפה יצאו במכירה מוקדמת בעלות של עשרה שקלים לכרטיס ליציע המזרחי וכעת הבעלים יואב כץ שוקל לבצע דבר דומה אך עם מנויים, כך שהאוהדים יוכלו לרכוש מנויים במחירים מוזלים. כץ, שאישר כי הוא שוקל את הנושא, יקבל החלטה בקרוב.

בגזרת השחקנים, בצוות המקצועי מקווים מאוד שהשוער דני עמוס יחתום בימים הקרובים כאשר גם דושאן מטוביץ', עאהד עזאם ועומר פרץ חזק על הכוונת, כשבקבוצה גם מחכים לתשובה סופית מפיראס מוגרבי. אגב, לגבי מטוביץ', הרי שמאמן הפועל עכו בעונה החולפת, שלומי דורה, מעוניין גם כן בשחקן ואם יחתום לעונה נוספת במועדון בהפועל עכו צפויים לפנות אליו.

בנוסף, בהפועל חיפה פנו לתומר סוויסה באופן רשמי והבהירו לו שהם מעוניינים שיגיע לקבוצה. בחיפה רצו מאוד את דובב גבאי אך עושה רושם שהסכומים הכרוכים בהגעתו של סוויסה מתאימים יותר והם מעוניינים להחתימו. סוויסה הביע עניין גם כן להגיע ובמועדון מקווים שהחלוץ ששוחחר מהפועל באר שבע יגיע. בחיפה צפויים לקבל עד סוף השבוע החלטה סופית לגבי טוסיין ריקטס כשבמקרה ולא ירצו את השחקן ייאלצו לשלם לו פיצוי בגובה עשרת אלפים דולר.

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה מול משה אבוטבול שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
עתידו לא ברור. טוסיין ריקטס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully