וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב סיכמה עם בני יהודה על העברתו של סארי פלאח

האדומים צפויים לחסוך 800 אלף שקל בזכות עזיבתו של הבלם שעבר עונה מאכזבת, פלאח עדיין צריך לסכם את תנאיו אצל הזהובים על מנת להשלים את העסקה

צילום מסך

סארי פלאח בדרך לבני יהודה. לוואלה ספורט נודע שהפועל תל אביב סיכמה עם העולה החדשה לליגת העל על העברתו של הבלם, ובכך צפויים האדומים לחסוך 800 אלף שקל בשל הוויתור על חוזהו של פלאח. עם זאת, הבלם עדיין צריך לסכם עם בני יהודה על תנאיו לפני שהעסקה תושלם.

זו תהיה קדנציה שנייה בכתום עבור פלאח בן ה-23, שגדל במכבי חיפה, ממנה הושאל לפני כשלוש שנים לבני יהודה, ולאחר מכן חזר לעונה נוספת בירוק, משם עבר בקיץ שעבר להפועל תל אביב.

סארי פלאח, הפועל תל אביב, מתקל את עידן שמש, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בדרך ליעד חדש. סארי פלאח/ברני ארדוב

מעבר לכך, בהפועל תל אביב עדיין עושים מאמצים לחפש קבוצות עבור ישראל זגורי ושלומי אזולאי. אומנם עם השניים הגיעו לסוג של סיכום על קיצוץ בשכרם, אך האדומים עדיין מנסים למצוא להם קבוצות שתשלם להם את החוזים עליהם הם חתומים. בנוסף, הקפטן שי אבוטבול נמצא על סף סיכום עם הנהלת הקבוצה על פיצוי כספי. בין הצדדים מתקיימות שיחות שמוגדרות חיוביות מאוד, ונראה כי אבוטבול יקבל חלק מחוזהו הנוכחי ויעבור לקבוצה אחרת. כרגע לא ברור מי תקלוט את הקשר הוותיק, אך הוא לא מתכוון לפרוש בסיום העונה דבר המקל על הנהלת האדומים להגיע לסיכום עמו.

מלבד זאת, בעמותת האדומים מתכוננים לבחירות לוועד המנהל שיתקיימו השבוע בימים שלישי עד חמישי בהצבעה אלקטרונית דרך אתר מיוחד. בהודעה שהוציאה העמותה לתקשורת נכתב: "עמותת האדומים מחזיקה ב-20 אחוז מהבעלות על המועדון והוועד המנהל החדש של העמותה אשר ייבחר השבוע ימנה שלושה אנשים מטעמו לדירקטוריון הקבוצה. בסך הכל 11 אוהדי הפועל מתמודדים על שבעה מקומות בוועד המנהל של העמותה. בין המתמודדים לתפקיד נמצא גם יושב ראש הפועל תל אביב בארי בן זאב, אשר מונה בחודש דצמבר האחרון לתפקיד על ידי העמותה".

"מתמודדים נוספים: האוהדת שרה מוזס, חברי הוועד היוצא נועם ברנדר, דני בילקר ושחקן העבר קיקו רחמינוביץ'. בנוסף מתמודדים - עידן לוי המשמש כמנכ"ל העמותה ויובל לידור המכהן כדובר האדומים. איש ההסתדרות פיצ'י דובינר, חבר ועד העובדים ברשות שדות התעופה אבי רוזנברג, איש ההיי טק אסף וולף וצביקה בלומנשטיק משלימים את הרשימה. בסך הכל כ-2,000 חברי עמותה יוכלו לנצל את זכותם ולהצביע לוועד המנהל החדש אשר ינהל את העמותה בשנתיים הקרובות".

יו"ר העמותה, אלי פסטמן, קרא לאוהדי הפועל להצביע: "מאז הקמת העמותה לא היו בחירות לוועד המנהל חשובות כמו אלו שאנו עומדים לפניהן. השנה האחרונה הוכיחה את חשיבות העמותה כאשר ניתן לאמר בביטחון שעמותת האדומים הצילה את הפועל תל אביב מדרדור עד כדי התרסקות על ידי שורת יוזמות החל מהחלפת הצוות המקצועי וכלה בהחלפת צמרת הניהול. צעדים אלו ייתכן שנאלץ לנקוט גם בעתיד ורק עמותה חזקה שמונהגת על ידי חבורה אחראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully