וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "עירוני קרית שמונה מועדון גדול, אבל לא בסדר גודל של הפועל באר שבע"

15.6.2015 / 16:00

המאמן החדש הוצג במסיבת עיתונאים ושלח עקיצה לקבוצתו הקודמת: "השחקנים פה איכותיים ויקרים יותר. אוהב את שרצקי למרות מה שקרה". אלונה ברקת: "רוצה לראות קבוצה חזקה, חרוצה ותוססת. ההתנהגות של שרצקי לא הייתה ראויה". וובה בראון עדיין מועמד, 400 אוהדים הגיעו לאימון

אתר רשמי

הפועל באר שבע פתחה באופן רשמי את עונת 2015/16 במסיבת עיתונאים חגיגית, רגע לפני המשחק הראשון של הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית בחודש הבא. האדומים הציגו את המאמן החדש ברק בכר, כשגם הבעלים אלונה ברקת חשפה את משנתה.

"חצינו את רף 9,000 המנויים והמכירה נמשכת", אמרה אלונה ברקת. "אנחנו מתרגשים מאוד מהאצטדיון החדש. זה משהו שחלמנו עליו זמן רב. סיירתי באצטדיון ומדובר בחוויה נהדרת. אני מקווה שגם נגיע להישגים באצטדיון החדש. זו השנה השנייה שנשחק באירופה ואני מקווה שנצליח יותר מאשר בשנה שעברה. חשוב לי מאוד שניאבק על תארים. אני רוצה לראות קבוצה חזקה, חרוצה ותוססת. אני רוצה שנמשיך בדרך שלנו - בדרך של עבודה קשה שתגרום להנאה עבור האוהדים שלנו. אני רוצה להודות לאלישע לוי על כל התרומה שלו למועדון".

ברקת התייחסה להחתמתו של בכר: "הודיעו לי שלבכר יש אופציה בחוזה שיכולה להביא אותו לפה. פניתי למעסיק שלו בצורה ישירה, גלויה והוגנת. לא מאחורי הגב של אף אחד. בעלי קבוצות עושים זאת בכל סיטואציה. היה אומר כן, מצוין, היה אומר לא, גם לגיטימי. איזי אמר לי 'תני לי יום-יומיים לחפש מאמן ואודיע לך'. אמרתי לו שאני לא ממהרת לשום מקום. הוא חזר אליי למחרת ואמר לי שכבר פגשתי את המאמן ושניהלתי איתו מו"מ. הייתי בשוק. הוא יכול היה להגיד לי שהוא לא מעוניין. מבחינתי עשיתי את הדבר הראוי והנכון. ההתנהגות שלו הייתה לא ראויה, לא נכונה ומקוממת. הייתי פועלת באותו האופן, אך בתזמון אחר אם הייתי יודעת שכך הוא יגיב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הפועל באר שבע באימון הפתיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סיימתי פרק בעירוני קרית שמונה ואני מודה למועדון על התקופה היפה", ציין ברק בכר. "הייתה לי את הזכות להיות שותף להישגים חסרי תקדים של המועדון - אליפות, גביע והשתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית. אני רוצה גם להודות לאיזי שרצקי למרות הסיום הלא נעים. אני אוהב אותו ותמיד אוהב אותו. תמיד אעריך אותו על כל מה שהוא נתן לי. מחכה לי אתגר גדול בהפועל באר שבע ואני מצפה לו. המועדון עשה התקדמות גדולה ומרשימה. מגיע כל הכבוד לאלישע לוי שהפך את המועדון הזה למה שהוא. אני והצוות שלי מקווים להמשיך בדרך הזו".

עוד אמר בכר: "אין לי ספק שאני מוכן לאמן קבוצה כזו, אחרת לא הייתי עושה את המעבר הזה. עירוני קרית שמונה הוא מועדון גדול, אבל ברור שבאר שבע זה סדר גודל אחר. שחקנים איכותיים יותר ויקרים יותר, שחקני נבחרת וקהל בסדר גודל שונה לגמרי. אני מתחיל להרגיש את זה. ברור לי שהציפיות גדולות מאוד. האחריות עליי גם כן גדולה כמי שעומד בראש המערכת. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי מגיע למקום הזה. מבחינה מקצועית, יש לי כוונה לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף או שניים".

המאמן המשיך: "דודו גורש הוא שוער מצוין, הוא עשה עבודה נפלאה בהפועל עכו. הוא בחור מקסים ואנחנו סומכים עליו. כמובן שהמועדון הזה מכוון גבוה מאוד. המטרה להעמיד קבוצה טובה ומוכנה למשחק הראשון באירופה. את שיר צדק אני האמנתי ואני מכיר אותו. הגענו להמון הישגים יחד ואני שמח שהוא הצטרף. לגבי אנטוני וואקמה, מדובר ברכש שאמור לעשות את ההבדל. הוא שחקן מגוון מאוד ואני מאמין שהוא ישתלב מהר מאוד. נפגשתי עם אביתר אילוז והבהרתי לו את המעמד שלו. הוא ביקש מספר ימים כדי לחשוב ואנחנו צריכים לקבל ממנו תשובה. הוא גדל במועדון והוא מחובר לקהל. לגבי סיראז' נסאר ודובב גבאי, הם קיבלו הצעות נדיבות מהקבוצה ואני לא יודע איפה זה עומד כרגע. זה לא הסתדר. הם לא חזרו עם תשובה וכרגע הם לא חלק מהקבוצה".

ומה בעניין הרכש? ברק בכר עדיין מתלבט בין החתמת אלכסנדר דוידוב וחלוץ ישראלי, כנראה וויאם עמאשה, לבין החתמת חלוץ זר וקשר ישראלי. בין האופציות שהוזכרו: וובה בראון או שחקן בעל אוריינטציה התקפית יותר. לאחר מסיבת העיתונאים, קיימה באר שבע אימון ראשון. 400 אוהדים הגיעו לאימון כשבתחילתו נתנו להם להיות במשך מספר דקות עם השחקנים, ולאחר מכן הם פרצו אל הדשא ועצרו את האימון. ברק בכר זכה לשלט ועידוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי הפועל באר שבע באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully