וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים מדרום הארץ התעניין ברכישת בני סכנין

15.6.2015 / 14:38

לאחר ההודעה הדרמטית על התפטרות ההנהלה, יעקב אבו-אלקיעאן פנה לגורמים במועדון והודיע שאם הקבוצה תישאר ללא הנהלה, הוא ישמח להיכנס למו"מ על רכישה. מאזן גנאים: "לא אנהל משא ומתן עם אף אחד כל עוד לא אדע שהם רוצים להתפטר"

אלי כהן מאמן בני סכנין. קובי אליהו
אם ההנהלה תעזוב, גם הוא כנראה יעזוב. אלי כהן/קובי אליהו

אחרי ההודעה הדרמטית של הנהלת בני סכנין הבוקר (שני) על כך שהיא מתפטרת, בקרב אנשי המועדון ובכלל בעיר קיים חשש גדול מאוד בנוגע לעתיד המועדון. בסכנין משוכנעים שאם ההנהלה תדבק בהחלטה להתפטר, בעירייה יתקשו למצוא אנשי עסקים שיסכימו לנהל את המועדון.

למרות זאת, מסתבר שאיש עסקים מדרום הארץ מעוניין להקים קבוצת ניהול מטעמו שתיקח את הקבוצה. לוואלה ספורט נודע, שיעקב אבו-אלקיעאן הביע התעניינות בקבוצה בפני גורמים בעיריית סכנין, והודיע שאם המועדון אכן יהיה ללא הנהלה, הוא ישמח להיכנס למשא ומתן כדי לקחת את הקבוצה תחת חסותו. ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, אמר לוואלה ספורט בתגובה: "נכון לעכשיו, ההנהלה בכלל לא הודיעה לי שהיא מתפטרת. אני מכבד אותם ולא אנהל משא ומתן עם אף אחד כל עוד לא אדע שהם רוצים להתפטר. יש כתובת לעירייה והם יודעים זאת. לא אחזיק אף אחד בכוח. בני סכנין לא תישאר ללא הנהלה".

אופציה נוספת שעלתה היא להחזיר את שאהר חלאיילה אך לא בטוח שהוא יסכים לשוב. אפשרות אחרת היא שליטה מלאה של העירייה, עם ניהול של נציג מטעמה. יחד עם זאת, במקרה כזה העירייה תצטרך להזרים כספים רבים וזו הרי הסיבה שבגללה החליטו מוחמד אבו יונס, חאלד (דוכי) קאסום ושאר חברי ההנהלה להתפטר.

מאזן גנאים ראש עיריית סכנין. אדריאן הרבשטיין
חשש לעתיד המועדון. מאזן גנאים/אדריאן הרבשטיין

בסכנין חוששים שהתפטרות של ההנהלה תוביל למצב אפשרי של פירוק ושל פתיחת עונה עם מינוס תשע נקודות. בנוסף, גורמים בכירים במועדון מעריכים שאם ההנהלה תתפטר, אלי כהן לא ימשיך בקבוצה, שחקנים רבים יבקשו לעזוב ומועמדים כמו עאיד חבשי, מוחמד כליבאת ועידו אקסברד יעדיפו לחתום בקבוצות אחרות. במועדון מעריכים שאם כהן אכן יעזוב, ראש העיר מאזן גנאים ינסה להחזיר את אלישע לוי או מרקו בלבול. גם שמו של עבאס סואן עלה כמועמד.

בסכנין אמנם מביטים ליום שאחרי ההנהלה הנוכחית, אבל גורם שמקורב למאזן גנאים אמר שהוא יעשה הכול כדי לשנות את החלטת חבריה להתפטר ושבעירייה מאמינים שבסופו של דבר הם יישארו. "אם ההנהלה לא תחזור בה, המועדון יהיה על סף קריסה" אמר חבר בהנהלה הנוכחית, "ברור לכולם שהתפטרות כזו תוביל גם לעזיבה של הצוות המקצועי ולכך ששחקנים לא ירצו להגיע לכאן. אם אלי כהן יעזוב, אף שחקן לא יגיע. אני מבין את אבו יונס וחאלד קאסום, שניהם מזרימים כספים ואף אחד לא עוזר להם. אם לעירייה חשוב שתהיה קבוצת כדורגל, מובילה כדאי לה מאוד להתעורר ולקיים פגישת חירום".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully