וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני סכנין הודיעה על התפטרות: "העירייה לא מעבירה כסף"

15.6.2015 / 9:51

חברי ההנהלה בראשותו של מוחמד אבו יונס, נפגשו והחליטו להודיע על עזיבה. לטענתם, העירייה לא מזרימה את התקציבים שהובטחו והם נאלצים לממן את הפעילות מכיסם. גנאים: "נשב ונדבר"

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. ברני ארדוב
עשיית שרירים או התפטרות אמיתית? אבו יונס/ברני ארדוב

הנהלת בני סכנין הוציאה היום (שני) הודעה רשמית לפיה חבריה החליטו להתפטר מתפקידם ולפנות את הדרך להנהלה אחרת. בהנהלה זעמו זמן רב על עיריית סכנין בטענה שהיא אינה מעבירה את הכספים שהבטיחה, והסבירו שבשל המצוקה הכספית אנשיה נאלצו להפקיד בעצמם ערבויות גבוהות. כעת הם מאסו בנעשה והחליטו להתפטר.

בישיבה של חברי ההנהלה עלו תלונות רבות על כך שלקבוצה אין מגרשי אימונים, שהתקציבים לא מוזרמים לקבוצה ושגם שיפוצים באצטדיון הביתי מומנו על ידיהם ולא על ידי העירייה. "אנחנו עם אבו יונס", אמר אחד מחברי ההנהלה, "לא יכול להיות שאין תמיכה. הגענו לפני שלוש שנים במצב קריטי ושיקמנו את המועדון. כל עוד אבו יונס יחליט שהולכים, כולנו איתו".

ההנהלה הנוכחית נכנסה לתפקידה לפני שלוש שנים, אחרי שהחליפה את ההנהלה הקודמת בראשות שאהר חלאיילה. גורמים בעיר עצמה כבר מנסים לדחוף את חלאיילה בחזרה לתפקיד. עם זאת גורם בסכנין אמר שלמרות ההודעה, אף אחד לא יתפלא אם בתחילת העונה הבאה אבו יונס יישאר היו"ר וההנהלה הקיימת תישאר בתפקידה. "אולי זה סוג של לחץ כלפיי ראש העירייה. אבו יונס כבר התפטר וחזר בו", אמר אותו גורם.

בשיחה עם וואלה ספורט אמר ראש העיר מאזן גנאים: "אלי לא הגיע עדיין מכתב התפטרות. קודם שיגישו אותו ואז נדבר. אני לא אגיב עכשיו לפני שאני מדבר איתם, ואני מאמין שהכול יסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully