וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום הרביעי: קרטיש מסתערת על התואר

14.6.2015 / 18:56

סגנית אלופת אירופה בהיאבקות מחפשת הופעה שלישית ברציפות על הפודיום באליפות אירופה: "מגיעה רעבה לתחרות". וגם: שטילוב ופלדון יחפשו גמרים, ונבחרת הנערות בכדורמים תפגוש יריבה שגם היא טרם ניצחה

אילנה קרטיש, אנדריי ציריוק. הוועד האולימפי בישראל,
התאוששה מהפציעה. אילנה קרטיש עם אנדריי ציריוק/הוועד האולימפי בישראל

אחרי שאלכס שטילוב הבטיח גמר ראשון עבור המשלחת הישראלית במשחקים האירופיים בבאקו, אנחנו נכנסים ליומה הרביעי של התחרות, כשבמוקד ימשיך לעמוד שטילוב, אך פרט אליו יהיה מעניין לראות את מאבקה של אילנה קרטיש בהיאבקות, שנחשבת לאליפות אירופה. ומה עוד מחכה לנו? צוף פלדון תשלים את תחרות מוקדמות הקרב-רב ונבחרת הנערות של ישראל בכדורמים תקווה להשיג ניצחון ראשון מול בריטניה אחרי שלושה הפסדים.

התעמלות מכשירים: אלכס שטילוב, הישראלי הבכיר במשלחת, הבטיח לעצמו את הגמר בתרגיל הקרקע ביום הראשון של התחרות, אבל קשה להאמין שהוא יסתפק רק בזה. שלושה תרגילים מחכים לו (החל מ-14:10), בקפיצות, במקבילים ובמתח (מקצוע חזק נוסף שלו פרט לקרקע). כדי להבטיח לעצמו מקום בגמר של תרגיל בודד, הוא יצטרך לסיים בשישייה הראשונה, ולגבי הקרב-רב, בו הוא מדורג במקום ה-12, יצטרך שטילוב לשמור על מקומו בין ה-18 הראשונים.

גם צוף פלדון תופיע בפעם השנייה. המתעמלת בת ה-16 שדורגה אחרי היום הראשון במקום ה-36 בתחרות תתייצב כעת לביצוע של שני המכשירים היותר חזקים שלה, הקרקע והקורה, ובהם היא תקווה אולי להשתלב בגמר.

המתעמל אלכס שטילוב. הוועד האולימפי בישראל,
מחכה לו משימה קשה. אלכס שטילוב/הוועד האולימפי בישראל

היאבקות: אילנה קרטיש, מי שהוכתרה פעמיים כסגנית אלופת אירופה, ולאחרונה חזרה אחרי פציעה ארוכה שהשביתה אותה למשך כשנה, תקווה להשיג פעם שלישית מקום בפודיום בתחרות יבשתית. כידוע, ענף ההיאבקות בבאקו נחשב לאליפות אירופה, מה שמגביר את חשיבות התחרות מבחינתה. קרטיש מתחרה בקטגוריית המשקל של עד 69 ק"ג בסגנון החופשי, והיא תפתח את התחרות ב-8:00.

קרטיש, שעברה מחנה אימונים של כחודש וחצי בבלארוס, מרגישה מוכנה: "היתרון שלי על היריבות נובע מזה שבעבר עסקתי בג'ודו ואני מנצלת הרבה אלמנטים ממנו. אני מגיעה רעבה לתחרות והחלום שלי הוא להגיע למקום אחד יותר טוב ממה שעשיתי באליפות אירופה האחרונה". היריבה העיקרית של קרטיש בתחרות היא האלופה האולימפית הרוסיה, נטליה בורובייבה שניצחה אותה בגמר אליפות אירופה.

כדורמים: עם מאזן של שלושה הפסדים משלושה משחקים וכשיחס השערם מראה על חמישה שערי זכות ו-62 שערי חובה, נבחרת הנערות מגיעה למשחקה הרביעי בטורניר נגד בריטניה (9:15), שגם היא עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה משחקים. הבריטיות הפסידו 20:2 ליוון, 10:8 לגרמניה ו-19:6 להולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully