וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי בודפשט: לי קוכמן זכה במדליית הארד

14.6.2015 / 18:30

קוכמן הגיע לקרב גורלי על המקום השלישי מול הגרמני מארק אודנטאל, והשיג שני ווזארי תוך שתי דקות שהספיקו לו כדי לחגוג מדליה ראשונה ב-2015. אסף חן ואורי ששון הודחו בסיבובים המוקדמים

לי קוכמן עם גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
הישג נהדר. לי קוכמן/איגוד הג'ודו

היום השני והאחרון של תחרות הגרנד פרי בודפשט מיקד בעיניים הישראליות את תשומת הלב סביב הג'ודוקא לי קוכמן (90 ק"ג), שהשיג את מדליית הארד. קוכמן פתח את התחרות עם מפגש מול אלי יאקו הפיני והשיג נגדו איפון. בשמינית הגמר קוכמן גבר על מי שסיים במקום החמישי באליפות העולם, שראלי יוראייב האוזבקי, ולמרות שהשניים לא השיגו ניקוד, שלושה עונשים יריבו לעומת שניים בלבד של הישראלי הספיקו לו כדי להופיע ברבע הגמר.

בשלב הבא קוכמן נכנע לרומיין באפה מצרפת, שוב בקרב נטול ניקוד, אבל קוכמן היה זה שספג הפעם שלוש ענישות שעלו לו במקום בחצי הגמר. הישראלי המשיך לבית הניחומים, והשיג ניצחון על איסלם בוזבאייב מקזחסטן, השיג נגדו ווזארי ובהמשך איפון. בקרב על המדליה חיכה לו מארק אודנטאל מגרמניה. קוכמן השיג שני ווזארי וזה הספיק לו כדי לחגוג תוך דקה מתחילת הקרב.

אסף חן (81 ק"ג) הודח כבר בקרב הראשון שלו אחרי שנוצח על ידי הסלובקי מאתוש מיליקובסקי שהשיג שני יוקו. באופן אירוני, יריב טוניסאי שאותו אמור היה חן לפגוש בסיבוב השני פרש בתחילת התחרות, ככל הנראה כדי לא להתעמת עם הישראלי, אבל חן כאמור הודח. אורי ששון (מעל 100 ק"ג) ניצח יריב לטבי בסיבוב הראשון, אבל נכנע לג'ודוקא סלובני בהמשך וסיים את דרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • לי קוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully