וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה נערכת לאפשרות שאף חלוץ ישראלי לא יוחתם

14.6.2015 / 14:33

הבעלים איזי שרצקי לא מתכוון להילחם על ברק בדש שמתלבט בנוגע לעתידו, ויצרף את שחר הירש רק אם תירקם עסקת רכישה עם מכבי חיפה. אבוחצירא עשוי להישאר אם יהפוך לשחקן חופשי ושכרו יקוצץ

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
לא מחכה לאף אחד. שרצקי/קובי אליהו

בעירוני קרית שמונה נערכים לתסריט שבו אף שחקן חוד ישראלי לא יוחתם בקבוצה, ומאמינים שבכל מקרה יש להם סגל חזק שהשתדרג משמעותית מהעונה שעברה. בקבוצה שוחחו עם ברק בדש אך השחקן עצמו עדיין לא הודיע על החלטתו באשר לעתידו, ולפי גורמים במועדון הבעלים איזי שרצקי לא מתכוון להילחם על השחקן בכל כוחו, כך שייתכן מאוד שבדש לא יגיע לקרית שמונה. בקבוצה רצו מאוד לראות את שחר הירש מצטרף, אך שרצקי לא משאיל שחקנים ורק אם תירקם עסקת רכישה עם מכבי חיפה בהסכמת השחקן, הירש יגיע.

שחקן עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירא. ג'יני
צריך להתגמש כדי להישאר. אבוחצירא/ג'יני

מי שעשוי בסופו של דבר להמשיך בקבוצה הוא דווקא שמעון אבוחצירא, אך זה יקרה רק אם החלוץ יגיע להסדר על התרת חוזהו ממכבי חיפה ויסכים לקצץ בצורה דרסטית את השכר אותו קיבל בחיפה, המוערך בכ-250 אלף דולר. שרצקי מעריך מאוד את אבוחצירא, אך לא מתכוון להתקרב לסכומים אותם הוא דורש, או לרכוש את כרטיסו מחיפה, ורק אם השחקן יקבל פיצוי משמעותי מהירוקים ויסכים להגיע במשכורת סבירה מבחינתו של שרצקי, הוא עשוי בסופו של דבר להישאר בקבוצה בה שיחק בחצי השנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully