וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט דרוך: "כולם כאן מודעים לאווירה ולקהל של אילת"

14.6.2015 / 13:29

מכבי תל אביב רוצה להשלים את המלאכה ולעלות לגמר הפלייאוף, אולם תצטרך להסתדר עם הסגל החסר ותנסה לנצח בדרום (21:05, ערוץ 1). השחקנים קיבלו גערות על משחק ההגנה החלש שלהם

one

מכבי תל אביב תנסה להצטרף הערב (ראשון, 21:05, ערוץ 1) להפועל ירושלים בגמר ליגת העל בכדורסל. הצהובים מובילים 1:2 בסדרה על הפועל אילת, אבל לאחר שהפסידו בבית את המשחק האחרון, 104:98 בתום הארכה, הם יצטרכו לעשות את העבודה בדרום ולהתמודד עם הסגל החסר.

השחקנים ספגו לא מעט גערות בימים האחרונים על ההגנה הלקויה שלהם ובקבוצה הדגישו כי כדי להשיג את הניצחון, הם יצטרכו לשפר את התחום הזה, לשמור על הכדור ולקלוע באחוזים טובים יותר את הזריקות החופשיות שלהם.

גארד מכבי תל אביב נייט לינהארט. ברני ארדוב
רוצים מקום בגמר. לינהארט/ברני ארדוב

נייט לינהארט אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "כולם כאן מודעים לאווירה ולקהל של אילת. הם יילחמו כדי שהסדרה תימשך ואנחנו צריכים להגיע למשחק באותה גישה כמו במשחק השני, עם הרבה יותר אנרגיות ואגרסיביות. פשוט לבוא ולתת מאבק כמו שצריך. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחק האחרון. זה משחק חשוב וצריך להגיב טוב יותר. אסור לתת לאילת לקלוע בקלות, היא קבוצה מסוכנת ולא הייתה מגיעה לפיינל פור אם לא הייתה כזו".

במכבי מגבירים את המאמצים על מנת להשאיר בקבוצה את אלכס טיוס, אולם סבורים כי הוא יעבור לאירופה. כפי שפורסם כאן, במכבי תל אביב מאמינים כי יש לשחקן הצעות מספרד ורוסיה ובאירופה אף דווח לאחרונה כי קאזאן מעוניינת בו. אם המשא ומתן מול טיוס לא יצלח, המטרה המרכזית של הצהובים היא חיזוק מצבת הישראלים בעזרת ד'אור פישר. אשתו של פישר מעוניינת לשוב לישראל ובשיחות עם מקורביו השחקן הביא רצון לשוב אל קבוצתו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully