וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב חתם בהפועל תל אביב, בעכו מאיימים לפוצץ את העסקה

הבלם חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשלוש נוספות, אבל עכו טוענת לאי עמידה בהסכם. האדומים בתגובה: "התשלום יועבר עד תום חודש יוני, כפי שנקבע". מו"מ מתקדם עם הרומני קלאודיו בומבה

אדי גוטליב, שחקן הפועל עכו, מול תום מונד, מ.ס אשדוד. יוסי ציפקיס
ילבש אדום בעונה הבאה. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

רכש נוסף להפועל תל אביב. בלם הפועל עכו בעונה החולפת, אדי גוטליב, חתם היום (ראשון) על חוזה לשנתיים עם אופציה לשלוש שנים נוספות. גוטליב בן ה-23 סיים עונה רביעית כשחקן הפועל עכו, והיה אחד מהגורמים הבולטים במסע ההישארות של הקבוצה.

"אני שמח ומרוצה מכך שהמעבר שלי להפועל תל אביב הפך לרשמי", אמר גוטליב לאתר הרשמי. "לא היה לי ספק שזה יקרה כי זה המקום היחידי שאליו רציתי להגיע ואני מאמין שבהפועל אוכל למצות את עצמי ולהתקדם ביחד עם המועדון ועם יתר השחקנים שמצטרפים".

למרות החתימה של השחקן, בהפועל עכו מאיימים לפוצץ את העסקה. ההנהלה החדשה טוענת כי הפועל לא עמדה בהסכם שחתמה מול העירייה ולא העבירה את התשלום הראשון על השחקן, כשבימים הקרובים היא כבר אומרה להעביר את התשלום השני. לכן בוחנים בעכו את האפשרות לבטל את ההסכם שנחתם מול הפועל תל אביב. בעכו לא מסתירים את העובדה כי ברצונם למכור את השחקן, אך טוענים כי ההסכם שעשתה העירייה היה גרוע למועדון ולא מן הנמנע כי הצדדים יגיעו לבוררות וכרטיס השחקן של גוטליב לא יעבור לאדומים עד אשר יימצא פתרון.

תגובת הפועל תל אביב: "על פי החוזה שנחתם בין הפועל תל אביב לעכו, התשלום הראשון ישולם עד תום חודש יוני וכך יעשה בדיוק כפי שנעשה ביתר החוזים עליהם מתחייב המועדון".

שחקן רומא, קלאודיו בומבה. GettyImages
קלאודיו בומבה במדי רומא/GettyImages

הקבוצה בדרך לצרף זר נוסף לשורותיה. אחרי הבלם ההונגרי דויד קלמן, האדומים מנהלים כעת משא ומתן מתקדם עם קלאודיו בומבה, קשרה בן ה-21 של טרגו מורש, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת רומניה כבר בגיל 18. במועדון אישרו כי העסקה נמצאת בשלבים מתקדמים, כשמחירו של השחקן מוערך בכיותר מחצי מיליון יורו.

בומבה פרץ בגיל 17 במדי טרגו מורש, כאשר כבש שלושה שערים בעונת הבכורה שלו, אך לא מנע מהקבוצה ירידת ליגה. רומא האיטלקית שילמה 600 אלף יורו כדי לצרפו בהשאלה, אבל שנה לאחר מכן חזר הקשר הצעיר לטרגו מורש שהוקמה מחדש והעונה סייע לה לסיים כסגנית האלופה עם שבעה שערים וחמישה בישולים ב-29 משחקים.

בומבה, שמסוגל לאייש את כל העמדות בקישור הקדמי, אם כי בעונה האחרונה שיחק בעיקר בכנף השמאלית, השתייך בעברו לכל הנבחרות הצעירות של רומניה. בינואר האחרון כבר חתם לשלוש שנים באסטרה ג'ורג'יו, אך לבסוף העסקה בוטלה.

עדכון ראשון: 12:33

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו: שער יפהפה של בומבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully