וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פותחת עונה, מימר מונה לעוזרו של ברק בכר

14.6.2015 / 11:52

כפי שפורסם בוואלה ספורט, מאמן ראשון לציון יהיה העוזר הבכיר. חמשת שחקני הנבחרות שוחררו כצפוי מהאימון. המאמן ואלונה ברקת יכנסו ביום שני ב-16:00 מסיבת עיתונאים לקראת העונה הקרובה

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת. ברני ארדוב
פותחת ביום שני את העונה החדשה של הפועל באר שבע. הבעלים אלונה ברקת/ברני ארדוב

אחרי תקופה לא פשוטה, שכללה את החלפת מאמן וצירוף שחקנים בכירים בשלב מוקדם יחסית של הקיץ, הפועל באר שבע תפתח ביום שני את העונה באופן רשמי. יחד עם המאמן ברק בכר והבעלים אלונה ברקת, הקבוצה תקיים (שני, 16:00, שידור חי באתר) את מסיבת העיתונאים הרשמית במלון "לאונרדו" בעיר, וכעבור כשעתיים תערוך את האימון הראשון שלה ללא שחקני הנבחרות. כפי שפורסם בוואלה ספורט, שרון מימר ומאמן השוערים גיא ויזינגר יצטרפו, כשהראשון יהיה עוזרו הבכיר של בכר. בהמשך יצטרף לדרור שמשון מאמן כושר ובכך תושלם תמונת הצוות המקצועי.

הפנים החדשות העונה יהיו של בלם הנבחרת שיר צדק, החלוץ אנתוני וואקמה, השוער דודו גורש והבלם מתן אוחיון. כזכור, בסוף השבוע החליט בכר כי המגן בן תורג'מן והחלוץ יוסף אבו לאבן יגיעו גם הם לפתיחת האימונים. וואקמה ושחקני הנבחרות לא יהיו באימון והמשמעות היא שמלבד צדק, מאור בוזגלו ואליניב ברדה, גם ג'ון אוגו (בסגל נבחרת ניגריה) ואובידיו הובאן (בסגל נבחרת רומניה) לא יהיו באימון. מלבד וואקמה ושחקני הנבחרות, בכר לא ישחרר שחקנים נוספים מהאימון. מאור מליקסון שיגיע לאימון צפוי לעבור העונה שינוי מהותי על המגרש. בכר מתכנן להעביר את מליקסון למרכז השדה. במועדון מרגישים כי בתפקיד הזה השחקן יבוא הרבה יותר לידי ביטוי. מליקסון יתחרה, כמובן, גם על עמדת הקשר השמאלי. למעשה, ארבעה שחקנים בכירים (ברדה, בוזגלו, וואקמה ומליקסון) יתחרו על שלוש עמדות מאחורי החלוץ. בכר בונה גם על שלומי ארבייטמן, שיתחרה על מקומו בהרכב.

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. ניב אהרונסון
יצרף בקרוב זר אחרון לסגל שלו. בכר/ניב אהרונסון

המאמן יצרף בקרוב זר אחרון לסגל שלו. לבכר הוצעו מספר חלוצים זרים, אבל הוא שוקל לעשות מהלך במסגרתו יגיע חלוץ ישראלי ואלכסנדר דוידוב, אותו הוא מעריך מאוד. "יש סיכוי של 50 אחוז לעסקת דוידוב. זה או הוא או חלוץ זר", אמרו במועדון. ויאם עמאשה עדיין מועמד וגישושים אצל החלוץ כבר נעשו. בכר מעריך את החלוץ, שמחזיק גם בהצעות נוספות מליגת העל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ברקת ביקרה באצטדיון החדש, ושיתפה את עוקביה בתמונה מבפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully