וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בקבוצה יגבירו מאמצים בניסיון להחתים את עאהד עזאם

14.6.2015 / 11:20

אחרי העזיבה של רועי שוקרני, בקבוצה ינסו להחזיר את השחקן מעירוני קרית שמונה. צ'ראן חתם בערב הסעודית ולא יגיע. ריקטס אמור לקבל תשובה עד מחר בנוגע לעונה הבאה. שמו של ריאן עלה

עאהד עזאם שחקן עירוני קרית שמונה לפני סער בנבנישתי שחקן הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
יחזור לאדומים? עאהד עזאם/סוכנות ג'יני

הפועל חיפה תגביר את המאמצים בניסיון לצרף את הקשר עאהד עזאם מעירוני קרית שמונה. בקבוצה מעוניינים בשחקן, כשתחילה במועדון שקלו לבצע טרייד במסגרת עסקת רועי שוקרני, כשכעת האפשרות הזו שוב עלתה על הפרק. הבעלים יואב כץ מעוניין בשחקן, אך בשלב זה הדרישות של הקשר גבוהות.

מי שלא יגיע בסופו של דבר להפועל חיפה הוא דראגן צ'ראן שחתם בליגה בערב הסעודית. צ'ראן היה מבוקש על ידי הפועל חיפה אבל כפי שפורסם בוואלה ספורט בקבוצה הבהירו לשחקן שהם מעוניינים להחתים זרים בעמדות אחרות ורק לאחר מכן אם יתברר שיהיה עוד מקום לזר יחתימו אותו. צ'ראן החליט ככל הנראה לא לחכות וחתם בקבוצה אחרת. במועדון יצטרכו להודיע לטוסיין ריקטס עד מחר אם הוא ממשיך כאשר מי שרוצה להשאיר את השחקן הוא יואב כץ אך החלטה סופית עדיין לא התקבלה.

שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא של אימסעיל ריאן. השחקן הושאל לבני סכנין בעונה החולפת ממכבי חיפה אך בסכנין לא בטוחים עדיין אם הם מעוניינים לשאול אותו גם בעונה הבאה וייתכן ויגיע לאדומים-שחורים בסופו של דבר.

איסמעיל ריאן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מבוקש. איסמעיל ריאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully