וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאבלו דה לוקאס סיכם, אך ביקש לתת תשובה עד שני

14.6.2015 / 7:05

התנאים עם הקשר הספרדי של פטרולול כבר נסגרו, אולם הוא בוחן עוד אופציה ומשהה את תשובתו הסופית. טביב ייפגש עם גבאי ועידן ורד, ניסו קפילוטו עשוי להצטרף. היום: אימון הפתיחה הלא רשמי

מאמן בית"ר תל אביב /רמלה סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
בית"ר פותחת עונה. דראפיץ'/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תפתח היום (ראשון) את אימוניה, לפחות באופן בלתי רשמי. חלק לא קטן מהשחקנים זכו לחופש של מספר ימים נוספים, בעוד מרבית אלה שיגיעו לאימון היום הם שחקנים צעירים, כאלה שלא זכו לדקות משחק רבות בעונה שעברה ומלבדם, מספר שחקנים ותיקים יותר דוגמת איציק כהן.

טרם ידוע האם אופיר קריאף, שינחת בישראל ביום שלישי, יגיע לאימון הפתיחה הרשמי וכמוהו גם חנן ממן. קלאודמיר פריירה, עומר אצילי וטל כחילה יצטרפו לקבוצה בשלישי ואז גם עשוי ססאר ארסו לחבור לאימונים. בצוות המקצועי התקבלה החלטה להחתימו לעונה נוספת ואלי טביב צפוי לנהל איתו מו"מ עם נחיתתו. מי שעשוי להשלים שלישיית בלמים לצד ארסו וטל כחילה הוא ניסו קפילוטו, שחקן סט. גאלן השוויצרית בעונה החולפת, שמועמד להצטרף בחזרה למועדון.

דושאן מאטוביץ' נמצא גם הוא ללא חוזה כרגע ורק לאחר שינחת בשלישי ייכנס למו"מ עם אלי טביב. הבעיה עם מאטוביץ' עלולה להיות העובדה כי בהפועל חיפה מוצע לו חוזה לשנתיים. מעבר לכך, שחקנים שסיימו חוזה כמו תומר ירוחם ושמוליק מלול יגיעו לאימון ולצדם, גם שחקנים שיגיעו להתרשמות של מספר ימים מתוך כוונה להחתימם כמו אורי מגבו, רוסלן ברסקי, דודי תירם ודניאל אסקילינג.

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
החליטו להשאיר אותו. ארסו/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה ספורט, פאבלו דה לוקאס קרוב מאוד להצטרפות. הקשר הספרדי של פטרולול הרומנית הגיע לסיכום על מרבית תנאיו, אך ביקש להשיב בראשון בערב או ביום שני במטרה לבדוק אופציה נוספת. אם דה לוקאס ישיב בחיוב, הוא צפוי להגיע לישראל כבר מחר או מחרתיים וייתכן שאפילו יגיע יחד עם ארסו, עמו כבר שוחח וממנו שמע דברים חיוביים על העיר והקבוצה. בנוגע לקשר אדריאן הורה, בבית"ר משהים כרגע את ההחלטה לגבי הזר החמישי עד אשר יצורף לפחות חלוץ ישראלי אחד, דובב גבאי או אלון תורג'מן. עדיין ישנה אופציה של טרייד מול מכבי חיפה שיערב את אופיר קריאף ותורג'מן.

היום או מחר צפוי טביב להיפגש עם גבאי ועם עידן ורד ולהגיש להם הצעות כספיות, במטרה לנסות ולסכם על הצטרפותם. בבית"ר יודעים שורד ירצה למצות את אופציית חו"ל לפחות עוד שבוע ולכן יגישו לו הצעה וימתינו לתשובתו. בקבוצה עדיין לא ויתרו על ליביו אנטל ובודקים מול גנצ'לאר הטורקית האם השחקן ישוחרר ללא תמורה. במקרה כזה, תיכנס איתו בית"ר למו"מ.

טביב יגיע לבית המשפט המחוזי ביום שני לדיון בערעורו בנוגע לפרשת הנער. הבעלים הורשע בעבר ונענש בשישה חודשי עבודות שירות ומחר צפוי הדיון בערעור, אך על פי ההערכות, לא תתקבל החלטה סופית וטביב ייאלץ להגיע מספר פעמים נוספות לדיונים בבית המשפט עד אשר תתקבל ההכרעה בעניין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פבלו דה לוקאס שחקן פטרולול פלוישטי. GettyImages
בדרך לבית"ר. דה לוקאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully