וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר: "עד עכשיו לא היינו טובים בבית". קרי: "ננסה להדליק את הקהל"

13.6.2015 / 23:18

גולדן סטייט מגיעה במומנטום למשחק החמישי, המאמן קר נשאל אם ימשיך בהרכב נמוך: "כבר פיתחתי נטייה לשקר, אל תאמינו לי". סטפן קרי: "ננסה להלחיץ את קליבלנד"

מערכת וואלה

עם הקהל לצדה והמומנטום בגבה, גולדן סטייט מגיעה אופטימית למשחק החמישי בגמר ה-NBA מול קליבלנד. הווריירס, שהגיעו פייבוריטים ברורים לסדרת הגמר, פיגרו 2:1 אחרי שני הפסדים לקאבס הנחושים, אבל עם הגב לקיר, אלופת המערב הביסה את קליבלנד במשחק הרביעי, השוותה ל-2:2, ומקווה להמשיך ביכולת ההתקפית המצוינת גם במשחק הבא (בין ראשון לשני, 3:00, ערוץ 5).

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. Ronald Martinez, GettyImages
רוצה לתת הצגה גם בבית. סטיב קר/GettyImages, Ronald Martinez

מאמן גולדן סטייט סטיב קר התייחס למשחק החמישי, ואמר ש"לא שיחקנו טוב כל כך במשחקי הבית עד עכשיו בגמר, נצטרך להיות טובים יותר מחר". כשנשאל על השינוי באנרגיות של הווריירס, אמר קר ש"השחקנים שלנו מתרגזים אחרי שהם מפסידים שני משחקים ברציפות". קר, שלפני המשחק הקודם אמר שבוגוט ישחק ובסוף פתח עם איגואדלה בחמישייה, נשאל האם יפתח שוב יפתח עם חמישייה נמוכה, ואמר: "כבר פיתחתי נטייה לשקר, אז לא משנה מה אומר, אתם לא צריכים להאמין לי".

על איגואדלה אמר קר: "הוא עושה עבודה מצוינת גם בהגנה על לברון וגם בהתקפה. אנדרה הוא מסוג השחקנים שמתעלים במעמדים כאלה, יש לו סדרה נהדרת". על ההחלטה של עוזרו לשחק בהרכב נמוך: "אני לוקח רעיונות מהעוזרים, מהשחקנים, מהסקאוטים, לא אכפת לי מאיפה באים הרעיונות". על שון ליבינגסטון: "שון היה פנטסטי. כשאתה משחק נמוך, אתה צריך ורסטיליות, ושון הוא ורסטילי. הוא לקח ריבאונדים, שמר על לברון, ועם כל החילופים שקליבלנד עושה, הוא שחקן שיכול לתרום בהתקפה, ואני מקווה שימשיך ככה".

סטפן קרי נשאל על מצבו הפיזי: "אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית. זה גם בזכות המאמן ששומר על רוטציות ונותן לנו מנוחה, ללא קשר למצב. מצד שני, יש עוד שלושה משחקים עד סיום העונה, ומתחשק לשחק כמה שיותר. אבל נגיע רעננים למשחק".

"ההתרגשות מהגמר נגמרה ברבע הראשון של המשחק הראשון", אמר קרי, "לא שיחקנו טוב במשחק השני, אבל לא בגלל התרגשות. נהיה נחושים, אגרסיביים, וננסה להלהיב את הקהל שלנו, כדי לקבל מהם תמיכה, בשביל זה עבדנו כל כך קשה בעונה הרגילה, בשביל לשחק מול הקהל שלנו.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד ליד סטפן קרי שחקן גולדן סטייט במשחק מספר 4 של סדרת גמר ה-NBA. Ronald Martinez, GettyImages
מי יחייך במשחק החמישי? לברון מול קרי/GettyImages, Ronald Martinez

"במשחק הקודם היינו אגריסיביים ודרוכים מאוד, לא ויתרנו גם כשהם הובילו בהתחלה. ננסה להלחיץ אותם מחר. במשחקים הראשונים הם הרגישו בנוח בשני צדי המגרש, ונהיה חייבים לעשות משהו בנידון".

על תומפסון: "קליי יוצר מצבים לשחקנים אחרים רק מעצם הימצאותו על המגרש, כי הוא מושך שחקנים, ובארנס ואנדרה ודריימונד מקבלים מבטים נוחים". על היכולת האישית שלו: "במשחק הראשון הייתי לא רע, אחרי זה פחות, אבל לא אכפת לי מה תהיה החותמת שלי על הגמר, העיקר שנגיע לארבעה ניצחונות, זו החותמת האמיתית שלי. הרגשתי שדי שלטתי במשחק הרביעי, וזה מספק אותי, לאור האתגר שעומד בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully