וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קסימפאשה הגישה הצעה לטואטחה. אם יעזוב, שיימן עשוי לחזור

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקבוצה הטורקית העשירה רוצה את מגן מכבי חיפה. אם יעזוב, חיפה תעשה מאמצים להחזיר את המגן שעבר להפועל תל אביב. גם קריאף ברשימות, אין החלטה לגבי פאס

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
מחוזר בטורקיה. טואטחה/ברני ארדוב

קבוצת קסימפאשה הטורקית הגישה הצעה רשמית למגן טאלב טואטחה. דיווחים בטורקיה אישרו את הפרסום הבלעדי בוואלה ספורט אודות המגעים של הקבוצה העשירה ממרכז הטבלה, יחד עם בורסהספור, במגן. על פי מקורות בטורקיה, ההצעה של הקבוצה הראשונה רצינית יותר, ובימים הקרובים אמורה מכבי חיפה לקבל הצעה רשמית.

ההערכה היא שהטורקים יציעו כ-1.2-1.5 מיליון יורו תמורת השחקן. מאמן הקבוצה רוני לוי, שלאחרונה הציב את טואטחה ברשימת 11 הגדולים של העונה, לא מעוניין לשחררו. חיפה כבר סירבה בעבר להצעות שנעות סביב מיליון יורו תמורת המגן, וההערכה היא שתשחרר רק תמורת הצעה שקרובה לשני מיליון יורו. יחד עם זאת, אם קסימפאשה תציע את הסכום הזה, נראה כי יהיו למועדון לא מעט התלבטויות בעניין.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ברשימות של חיפה. אופיר קריאף/ברני ארדוב

כפי שכבר דיווחנו ביום שני האחרון, דניאל בורחל מועמד להצטרף, אבל הוא יגיע כמגן מחליף. מה יעשו הירוקים אם טואטחה יעזוב? במועדון ינסו לצרף מגן בכיר, ישראלי, כשהשם הראשון שעלה הוא שמואל שיימן. המגן כבר חתם בהפועל תל אביב, אך לא מן הנמנע שבמקרה שטואטחה יעזוב, הירוקים יעשו מאמץ כדי להחזירו מהפועל תל אביב, אולי תמורת שחקנים שייכללו בעסקה. גם שמו של חן דילמוני מקרית שמונה עלה, אם כי בחיפה לא מתכוונים לפנות עד שטואטחה לא יסגור בוודאות בקבוצה אחרת. במועדון עדיין סבורים כי טואטחה יישאר בסופו של דבר.

לגבי שחקנים נוספים שעשויים להצטרף, אופיר קריאף נמצא ברשימות, ובמועדון מעוניינים לצרפו, אך לא מתקיים כרגע משא ומתן מתקדם. "ברגע שבית"ר תפתח את האימונים והוא לא יגיע, או יבהיר שהוא לא נשאר ויילך לוועדה למעמד השחקן, יהיה קל יותר. כרגע, ישנם דברים חשובים יותר לסגור", אמרו במועדון. במועדון לא מוותרים גם על איאד אבו עביד שהוזכר כמועמד להפועל תל אביב וחיפה, אם כי ישנם קולות במועדון שקוראים להשאיר את המגן הצעיר יובל יוסיפוביץ' בסגל, כמגן שלישי אחרי משומר ודגני. עדיין אין כל החלטה בעניינו של אברהם פאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully