וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי בודפשט: גילי כהן ומינקאווה הפסידו בקרב על הארד

13.6.2015 / 21:01

לפני אליפות אירופה, שתי הג'ודוקא היו קרובות להשיג את המקום השלישי, אבל נוצחו וסיימו במקום החמישי. טל פליקר נכנע לאלוף האולימפי ארסן גלסטיאן מרוסיה. הדחות מוקדמות לראשוני ולשוורץ

גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
פספוס. גילי כהן/יוסי ציפקיס

אליפות אירופה בג'ודו עומדת בפתח ומרבית הג'ודוקא ברחבי היבשת מרכזים כוחות לקראת התחרות היוקרתית שתתקיים השנה בבאקו במסגרת המשחקים האירופיים, אבל בינתיים היום (שבת) החל בבודפשט תחרות הגרנד פרי, ולפחות מבחינת הישראלים אין עדיין מדליות.

מי שהייתה קרובה לעשות זאת היא מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, גילי כהן (52 ק"ג) שסיימה במקום החמישי. כהן ניצחה את מי שהיימה במקום החמישי במשחקים האולימפיים בלונדון, מארי מולר מלוקסמבורג, כשווזארי הספיק לה. אלא שלאחר מכן נכנעה כהן ליריבה גרמניה. בבית הניחומים כהן השיגה ניצחון על יריבה אמריקאית, אבל בקרב על מדליית הארד היא נכנעה לז'ואנה ראמוס מפורטוגל, שניצחה באיפון.

קמילה מינקאווה ג'ודאית ברזילאית-ישראלית. AP
באליפות אירופה יילך לה טוב יותר? קמילה מינקאווה/AP

גם קמילה מינקאווה (57 ק"ג) נאבקה על מדליית הארד, הפסידה וסיימה חמישית. העולה החדשה ניצחה בסיבוב הראשון יריבה ממונגוליה, אבל הפסידה ברבע הגמר לסגנית אלופת העולם מלפני שנתיים, מרטי מאלוי האמריקאית שניצחה באיפון. בבית הניחומים מינקאווה התגברה על יריבה סנגלית, אבל בקרב שלה מול היפנית מומו טמאוקי היא נוצחה לאחר שספגה שני עונשים לעומת עונש אחד של יריבתה.

עוד בתחרות: שירה ראשוני (48 ק"ג) ורוני שוורץ (52 ק"ג) הפסידו בקרב הראשון שלהן. בגברים, טל פליקר (66 ק"ג) הפסיד בשמינית הגמר לאלוף האולימפי ארסן גלסטיאן מרוסיה. ביום ראשון ייכנסו למעגל התחרויות גם אסף חן (81 ק"ג), לי קוכמן (90 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully