וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קונסטנטין גלקה מועמד למכבי תל אביב, המאמן: "זה לא נכון"

מור מרקוס

13.6.2015 / 16:19

ברומניה מדווחים שהמאמן בן ה-43 בדרך לאלופה הישראלית, אך בשיחה עם וואלה ספורט הוא הכחיש: "לא חתמתי במכבי תל אביב". זכה עם סטיוואה בוקרשט בטרבל הרומני וסיים את תפקידו בסיום העונה

שחקן נבחרת רומניה לשעבר קונסטנטין גאלקה מול שחקן נבחרת אנגליה לשעבר פול סקולס. Ben Radford, GettyImages
נאבק בפול סקולס. קונסטנטין גלקה במדי נבחרת רומניה/GettyImages, Ben Radford

למכבי תל אביב אמנם אין עדיין מאמן, אך רשימת המועמדים לתפקיד ממשיכה להתרחב. היום (שבת) מדווחים ברומניה כי קונסטנטין גלקה, המאמן הרומני שאימן בעונה החולפת את סטיאווה בוקרשט עימה זכה בטרבל המקומי, עשוי להתמנות למאמן החדש של הצהובים. גלקה, כמו פאקו אייסטרן, הוביל את קבוצתו להישג היסטורי אך למרות זאת פוטר בסיום העונה. הרומני קיבל הצעה של 400 אלף יורו לעונה בנוסף לבונוסים ולמענק חתימה.

"לא חתמתי במכבי תל אביב ואני לא יודע על זה שום דבר", אמר גלקה לוואלה ספורט. "ראיתי את הדיווחים על החתימה, אבל זה לא נכון".

סטיאווה בוקרשט היא הקבוצה הבכירה ביותר של המאמן בן ה-43, שאימן לפני כן את נבחרת רומניה עד גיל 17 וכן את קבוצת המילואים של אלמריה. כשחקן הוא בילה כחמש שנים בסטיאווה, לפני שעבר לספרד שם שיחק במיורקה, אספניול, ויאריאל, סראגוסה ואלמריה. בדיווח מציינים שהמנהל הספורטיבי של האלופה הישראלית, ג'ורדי קרויף, מעוניין במאמן ספרדי, ובשל היכרותו עם הכדורגל הספרדי, הסיכויים שגלקה יתמנה למאמן מכבי תל אביב גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully