וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של ברק בכר: דוידוב ועמאשה, או חלוץ זר וקשר ישראלי

12.6.2015 / 13:19

אחרי הפניה להסרבי והגישושים אצל חלוץ מכבי חיפה, בהפועל באר שבע ממתינים להחלטה של המאמן כדי לדעת האם להחתימו. שרון מימר יחתום אחרי שיחזור מחופשה. דודו גורש חתם

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לא מעט התלבטויות בקשר לבניית הסגל. בכר/סוכנות ג'יני

אחרי הפניה הרשמית לאלכסנדר דוידוב, בהפועל באר שבע ממתינים להחלטה סופית של המאמן ברק בכר בנוגע לזהות החלוץ שיצטרף לקבוצה בעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון הציעו לקשר אשדוד חוזה לעונה הבאה, וממתינים כעת לתשובה סופית מבכר. אם בכר יחליט שהוא מחתים חלוץ ישראלי (ויאם עמאשה ואלון תורג'מן הוזכרו, לגבי הראשון כבר נעשו גישושים), יתפנה מקום לזר בקישור. בבאר שבע שוקלים לחזור לאופציית בן שהר, אבל המאמן מבין כי הוא עדיין לא החליט לחזור לישראל וגם שלא מדובר בחלוץ "תשע", מה שרק מגביר את ההתלבטות.

"מלבד עמאשה אין הרבה אופציות בשוק הישראלי. בכר אימן אותו ומכיר אותו, ולכן ההגעה שלו לכאן טבעית. מצד שני, אנחנו חייבים לעשות שדרוג משמעותי לקראת הליגה האירופית, וההחלטה הזאת לא קלה בכלל", אמר גורם במועדון, שהוסיף, "הסיכוי לעסקת דוידוב היא 50 אחוז. זה או הוא, או חלוץ זר". האופציה הראשונה של המועדון היא גליינור פלט, אבל לא בטוח שיוכל לשלם את הסכומים אותם הוא דורש. בכר הבטיח לאלונה ברקת כי בתוך מספר ימים יקבל החלטה סופית, ואז באר שבע תוכל להשלים סופית את הסגל שלה, בשלב מוקדם מאוד, לקראת העונה הבאה. החלוץ פטריק אזה לא יגיע. עירוני קריית שמונה מעוניינת בכישרון הצעיר.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
אם בכר יחתים חלוץ ישראלי, יתפנה מקום לזר בקישור. ויאם עמאשה/קובי אליהו

מאמן ראשון לציון שרון מימר צפוי לסגור סופית בקרוב את תנאיו בקבוצה. מימר נמצא בחו"ל וכשיחזור הוא יחתום רשמית על חוזה לעונה אחת. הוא יהיה עוזרו הבכיר של המאמן. גם שמעון ביטון עשוי להמשיך ולכן ניסו אביטן לא יגיע. באר שבע הודיעה היום כי השוער דודו גורש, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, חתם רשמית.

כזכור, בכר סימן השבוע את רשימת השחקנים שהודחו מהסגל או זומנו אליו לקראת האימון הראשון. גל אראל ותומר סויסה לא ימשיכו והופכים לשחקים חופשיים, בן תורג'מן ויוסף אבו לאבן הוזמנו לאימונים ואביתר אילוז שוחח עם ברק בכר ויצטרך להחליט האם ימשיך כמגן שלישי לאחר ההצטרפות של מתן אוחיון. עד הצטרפו גם שיר צדק, אנתוני וואקמה ודודו גורש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער הפועל עכו, דודו גורש. ברני ארדוב
חתם בבאר שבע. דודו גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully