וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום הראשון: בובליל וליטמן במקום ה-14 בשחייה צורנית

12.6.2015 / 9:13

יצאו לדרך המשחקים בבאקו, כשהצמד הישראלי קיבל את הציון 72.1 על התרגיל החופשי, ובראשון הן יתמודדו בתרגיל החובה בניסיון להתברג בין 12 הראשונות. הצמד הרוסי מוביל. נבחרת הנערות בכדורמים הובסה 29:1 על ידי הולנד

גל ליטמן, אביב בוליל, שחייה צורנית. הוועד האולימפי הישראלי,
ביום ראשון יתקיים תרגיל החובה. בובליל וליטמן/הוועד האולימפי הישראלי

המשחקים האירופיים ייפתחו אמנם רשמית רק בערב (שישי), אבל כבר הבוקר הם יצאו לדרך עם תחרות השחייה האומנותית, בה נטלו חלק גם אביב בובליל וגל ליטמן, הצמד הישראלי הצעיר שמדורג במקום ה-14 בתרגיל הדואט החופשי. ביום ראשון יתקיים תרגיל החובה ובשקלול שני התרגילים, 12 הזוגות המובילים יעפילו לגמר שיתקיים ביום שני.

בובליל וליטמן קיבלו את הציון 72.1 שהורכב מ-21.6 על דרגת הקושי, 29.6 על הסינכרון עם המוסיקה ו-20.9 על רמת הביצוע. מדובר בצמד צעיר אותו בונים בענף השחייה לקראת טוקיו 2020, כשהציפייה של המאמנת לנה אנופרייבה היא להתברג באזור המקום ה-15. מי שנכון לעכשיו מובילות הן הרוסיות דריה קולגינה ו-ולריה פילנקובה שקיבלו 89.23. הצמד האוקראיני במקום השני וצמד ספרדי במקום השלישי.

אביב בובליל, גל ליטמן שחייה צורנית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
עדיין יש סיכוי לגמר. ליטמן ובובליל/באדיבות הוועד האולימפי בישראל
אביב בובליל, גל ליטמן שחייה צורנית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
נשיקה גם למאמנת. בובליל וליטמן עם אנופריבה/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המאמנת לנה אנופריבה אמרה על כך שהבנות דורגו במקום ה-14: "אני מרגישה טוב מאוד עם התוצאה הזו, כי דורגנו במקום ה-15 בהתחלה ועכשיו עלינו מקום אחד. הבנות עשו עבודה מאוד יפה בתרגיל הרשות, מחרתיים יהיו תרגילי החובה וחיבור של שניהם יקבעו את התוצאה, שבעקבותיה נדע אם ניכנס לגמר או לא. אנחנו מתכוננות ליום ראשון כמו בכל יום ובכל אימון".

אביב בוליל: "הרגשתי מעולה, הייתי ממש בטוחה בתרגיל שלנו. האווירה פה ממש טובה, כיף לראות את כל הספורטאים ולהיות חלק מהדבר הזה. אנחנו מאוד גאות היום".

גל ליטמן: "זו פעם ראשונה שאנחנו בתחרות בקנה מידה כזה. אנחנו מבינות כמה האירוע הזה משמעותי וגדול, יחד עם הלחץ זה גם מאוד מדרבן וחשוב לנו להשתתף בחוויה הזאת. בבריכה היה קשה אבל מאוד השקענו והתאמצנו, ואני חושבת שהתוצאה טובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לפתיחה הזו הן פיללו. נבחרת הנערות של ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הנערות של ישראל בכדורמים הובסה במשחקה הראשון 29:1 על ידי הולנד. המשחק עצמו היה חד צדדי לחלוטין, כשבסופו של הרבע הראשון הישראליות פיגרו 5:0, אבל עד המחצית הפער הלך וגדל ל-0:13. ברבע השלישי כבשה ישראל את שערה היחיד במשחק, שהיה שייך לליאור בן דוד הקפטנית, אבל עד הסיום ההולנדיות רק הגדילו את ההפרש. בשבת תתמודד הנבחרת נגד הונגריה.

בני לנג, מאמן הנבחרת, סיכם: "ידענו בדיוק מול מי אנחנו מתמודדות. הולנד נחשבת לאחת הנבחרות החזקות ביותר בטורניר הזה. נבחרת ישראל היא נבחרת צעירה מאוד. חלק מהבנות עדיין בנות 14-17. אני חייב לציין כי בארבעת החודשים האחרונים התקדמנו מאוד. המשחקים נגד אנגליה ונגד גרמניה הם המשחקים בליגה שלנו. עשינו תאום ציפיות לפני הטורניר ואנחנו בהחלט יודעים את מקומנו. זוהי נבחרת עם כישרון רב והעתיד לפניה".

שונית סטרוגו, עוזרת המאמן, סיכמה: "הולנד היא אחת הפייבוריטיות של הטורניר והיה ברור לנו שהולך להיות משחק קשה כי הן לא ברמה שלנו. מבחינתנו, יהיה הישג לסיים במקומות 9-10. לא צפינו כלל את הישג העלייה לטורניר ואי אפשר לקפוץ ישר אל הרמה הכי גבוהה בעולם. אנחנו בתהליך, ובינתיים ההתקדמות מהירה מהצפוי".

דגל ישראל במשחק של נבחרת ישראל בכדורמים. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
דגל ישראל ביציע במהלך משחקה של נבחרת ישראל בכדורמים/באדיבות הוועד האולימפי בישראל
יגאל כרמי יושב ראש הוועד האולימפי, יעל ארד, גילי לוסטיג. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
כרמי, ארד ולוסטיג במהלך המשחק של ישראל/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully