וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר חתם לארבע שנים בלוקרן הבלגית

11.6.2015 / 18:02

החלוץ בן ה-24, שכבש 16 שערים בעונה החולפת בסכנין, נמכר ממכבי חיפה לקבוצה הבלגית וחוזר לקדנציה שנייה שם, אחרי ששיחק בבוורן: "היום לצאת לבלגיה זה לא מה שהיה פעם. מעריך את זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בבלגיה. מוחמד גדיר עם סוכנו דודו דהאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שגריר חדש-ישן בליגה הבלגית: מוחמד גדיר חתם היום (חמישי) באופן רשמי לארבע שנים בלוקרן, שרכשה את כרטיסו ממכבי חיפה תמורת כחצי מיליון יורו. החלוץ בן ה-24 המריא אתמול לבלגיה, נפגש עם אנשי הקבוצה והיום כאמור הושלמה העסקת באמצעות סוכנו דודו דהאן. גדיר החזיק גם בהצעות מהאלופה גנט וקבוצה נוספת, אך נתן עדיפות ללוקרן שזקוקה נואשות לחיזוק בחלק הקדמי. הוא עבר את הבדיקות הרפואיות וירוויח כ-300 אלף יורו לעונה.

כזכור, גדיר כבר שיחק בבלגיה במדי בוורן, אך אז נפצע בצורה קשה ברגלו כבר בתחילת הדרך ונאלץ לחזור לישראל. את העונה האחרונה העביר כמושאל בבני סכנין, במדיה כבש 16 שערים והיה סגנו של מלך השערים ערן זהבי. רוני לוי רצה את גדיר בחזרה במכבי חיפה, אבל החלוץ מביר אל מכסור העדיף למצות קודם כל את האופציה האירופית וכעת יצטרף ללוקרן.

גדיר יהיה הישראלי הרביעי בליגה הבלגית, לצד רמי גרשון וקני סייף בגנט וליאור רפאלוב בקלאב ברוז'. בלוקרן, שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני, היו בעבר שלושה ישראלים בו זמנית: עומר גולן, אבי סטרול ויואב זיו.

גדיר אמר לאחר החתימה: "זאת התחנה השניה שלי בבלגיה וכולם אמרו לי כמה קשה זה לחזור לחו"ל, אבל עם דודו הכול אפשרי כנראה. אני האמנתי שדרך המגרש אני יכול להוכיח מה אני שווה ואחרי שתי עונות יציבות וטובות קיבלתי את הצ'אנס הזה. היום לצאת לבלגיה זה לא מה שהיה פעם ואני מעריך מאוד את זה. צריך להמשיך לתת גולים, זו העבודה שלי ובשביל זה הגעתי. זמן להודות לכל מי שעזר לי להגיע לכאן. בקבוצה, במשפחה ולכל אחד שליווה אותי. אצדיק את האמון של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully