וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים יוצאים לדרך: מתחילים עם השחייניות ונבחרת הכדורמים

11.6.2015 / 17:40

עוד לפני טקס הפתיחה (19:00), השחייניות האומנותיות אביב בובליל וגל ליטמן יתחרו במוקדמות החל מ-7:00 ושעה לאחר מכן נבחרת הנערות של ישראל בכדורמים תפגוש את הולנד. המשלחת הישראלית קבעה את המזוזה בבית הכנסת בכפר האולימפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבחרת צעירה. נבחרת הנערות/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו, הכול מוכן לטקס הפתיחה ולתחילת המשחקים האירופיים בבאקו. אחרי המתנה ארוכה, ייצאו לדרך מחר (שישי) המשחקים עם טקס הפתיחה (19:00, שעון ישראל), אבל כבר בשעות הבוקר המשלחת הישראלית תיכנס לפעילות. זה יקרה ב-7:00 כשהשחייניות האומנותיות, אביב בובליל וגל ליטמן יתחרו במוקדמות. בתחרויות השחייה הצורנית משתתפים 20 צמדים, כשלדברי המאמנת לנה אנופרייבה הצמדים החזקים הם מרוסיה, ספרד, אוקראינה ויוון. הצמד הישראלי בעיקר נבנה לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו, ועל כן הציפייה של המאמנת היא שבובליל וליטמן יתברגו באיזור המקום ה-15 בתחרות.

שעה לאחר מכן תיכנס למעגל התחרויות גם נבחרת הנערות של ישראל בכדורמים, שתתמודד נגד הולנד במסגרת בית א'. שונית סטרוגו, עוזרת המאמן של בני לנג, שהיא גם קפטנית נבחרת הנשים, ציינה כי מדובר בנבחרת צעירה מאוד. קפטן הנבחרת הנבחרת, ליאור בן דוד משחקת גם בשישייה הראשונה של הנבחרת הבוגרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טקס קביעת המזוזה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום אחר הצהריים נערך טקס קביעת המזוזה בבית הכנסת בכפר האולימפי בבאקו. את הטקס ניהל הרב שניאור סגל, שליח חב"ד באזרבייג'אן. בטקס השתתפו גם שגריר ישראל באזרבייג'אן, רפי הרפז, ויושב ראש הוועד האולימפי בישראל, יגאל כרמי, שהגיע בשעות הצהריים לבאקו, ראש המשלחת ומנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, וכן אריה זייף, גזבר הכבוד של הוועד האולימפי ויעל ארד, חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל.

לאחר קביעת המזוזה בבית הכנסת נערך טקס נוסף של קביעת מזוזה במשרדי הוועד האולימפי בישראל בבניין המגורים של המשלחת. "אנחנו נרגשים מאוד מהאירוע כולו", אמר כרמי בטקס. "אנחנו מקווים שנחזור ממשחקי באקו עם כמה מדליות". השגריר הרפז הוסיף: "למעלה משנתיים אנחנו מחכים לאירוע הגדול הזה. יש כאן קהילה יהודית של כ-30 אלף איש וההתרגשות לקראת המפגש עם משלחת ישראל גדולה מאוד". במעמד הזה הזכיר הרפז את י"א חללי מינכן.

היום הגיעו לכפר האולימפי בבאקו אילנה קרטיש, שון פייגה, אריק הילמן, גילי חיימוביץ', גיא מצקין, ומתעמלות האקרובטיקה אביה ברנר, שובל סופר ומאי מילר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשלחת הישראלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully