וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי חייט מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון

המאמן חוזר לקדנציה רביעית במחלקה האדומה. ב-2005 הדריך את קבוצת הנוער ממנה צמחו שהר, נאתכו, שיש, בונדר ואחרים. חייט אמר: "הפועל זה הבית. מבטיח לתת את כל כולי לקידום שחקני הנוער"

אלי חייט מונה היום (חמישי) למאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לעונה הבאה. חייט, בן 42 נשוי+2 חוזר לקדנציה רביעית במחלקה והוא נחשב למאמן בעל יכולות מצוינות בפיתוח שחקנים צעירים.

שחקני הפועל תל אביב עם גביע המדינה לנוער. ברני ארדוב
הנוער האדום חגג עם הגביע. תהיה המשכיות?/ברני ארדוב

חייט אימן בשנת 2005 בהצלחה רבה את קבוצת הנוער האדומה ממנה יצאו השחקנים שהובילו את הקבוצה הבוגרת להצלחות כבירות והפכו לשחקנים המובילים בנבחרת ישראל כמו בן שהר, ביברס נאתכו, גל שיש, דני בונדר ועוד. בשנת 2009 חייט שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ולפני כשנה וחצי החליף במהלך העונה את אופיר קופל כמאמן קבוצת הנוער. בנוסף עבד חייט כשלוש שנים בראשון לציון כעוזר המאמן של אייל לחמן בקבוצה הבוגרת.

חייט אמר היום: "אני שמח לחזור להפועל, הפועל זה הבית. מבטיח לתת את כל כולי לקידום שחקני הנוער ולהצלחת קבוצת הנוער. התרשמתי מאוד מצוות הניהול החדש והבעלים. אנשי חזון איכותיים שרוצים להוביל את הפועל לפסגת הכדורגל הישראלי ולגדל שחקני כדורגל מצוינים במחלקת הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully