וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומפסון: "חייבים לפתח את ה'קילר אינסטינקט' כדי להגיע להצלחות"

11.6.2015 / 9:55

הפועל ירושלים דרוכה לקראת המשחק השלישי בסדרה מול מכבי ראשון לציון, והסנטר שלה יודע מה קבוצתו צריכה לשפר. מסתמן שברייסי רייט לא ימשיך למרות שהוא חתום לשלוש עונות

one

הפועל ירושלים יכולה לשוב לגמר סל לראשונה מאז עונת 2006/07 אם תנצח הערב (חמישי) במשחק השלישי בסדרת חצי גמר הפלייאוף את מכבי ראשון לציון (21:00, ספורט 5). ירושלים גברה אמנם על ראשון לציון 75:76 במשחק הקודם, אולם המאמן דני פרנקו העיר לשחקנים בימים האחרונים על איבוד היתרון ברבע האחרון.

סנטר הפועל ירושלים דיון תומפסון אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה משחק חשוב וכולנו רוצים לנצח אותו, כולנו רוצים להשלים 0:3 ולעלות לגמר. ניצחנו במשחק הקודם אבל איבדנו את היתרון שלנו במשחק. אנחנו צריכים לדעת לגמור משחקים כשאנחנו מובילים, פשוט אסור לנו לתת לראשון לחזור. אנחנו חייבים לפתח את ה'קילר אינסטינקט' שלנו כדי לסיים עם הסדרה ולהגיע להצלחות".

בתוך כך, בקבוצה מתכננים את העונה הבאה, ולמרות שברייסי רייט חתום לשלוש עונות מסתמן כי השחקן לא ימשיך. בין הצדדים אף ישנן הבנות כתובות, אליהן הגיעו לפני מספר חודשים, עת שררה מתיחות בין רייט למועדון, כך ששני הצדדים יכולים להשתחרר מהחוזה.

דיון תומפסון הפועל ירושלים מול מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
רוצה לגמור את הסדרה נגד ראשון לציון ב-0:3 חלק. תומפסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully