וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תדרוש מהפועל חיפה להחליט על מגרש ביתי עד השבוע הבא

11.6.2015 / 9:25

המועדון לא הודיע היכן יארח למרות שתאריך ההודעה עבר, וזאת עקב התלבטות בין סמי עופר לעכו. בקבוצה מעריכים שימשיכו לארח בחיפה. נוי רוזנפלד עשוי להחליף את אבי פרץ כמאמן שוערים

אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
האצטדיון בחיפה או האצטדיון בעכו? יואב כץ טרם החליט/קובי אליהו

במנהלת הליגה ידרשו מהפועל חיפה להחליט באופן סופי היכן תארח את משחקי הבית של הקבוצה עד תחילת השבוע הבא. קבוצות ליגת העל היו צריכות להעביר עד אתמול (רביעי) את שם המגרש הביתי בו יארחו את המשחקים בעונה הבאה, אלא שבהפועל חיפה לא העבירו ובמנהלת יבהירו לראשי המועדון שהם דורשים החלטה סופית עד תחילת השבוע הבא. הבעלים יואב כץ מתלבט אם לארח בעכו או בסמי עופר את משחקי הבית, אך ההערכות במועדון הן שבסופו של דבר כץ יחליט להמשיך לארח את המשחקים במגרש העירוני בחיפה.

במקביל לגזרת השחקנים, בהפועל חיפה חושבים גם על הצוות המקצועי ואחד השמות שעלו כאפשרות לשמש כמאמן השוערים בעונה הבאה הוא נוי רוזנפלד, מאמן השוערים של עירוני רמת השרון. הבעלים יואב כץ יצטרך להכריע בקרוב אם אבי פר ימשיך בתפקיד ואם הוא לא ימשיך רוזנפלד עשוי להיות זה שימלא את מקומו. בגזרת השחקנים, בחיפה מקווים שעד סוף השבוע דני עמוס יחתום בקבוצה לשנתיים ויהפוך לשוער הראשון שלה כשמרבית הפרטים כבר נסגרו והצדדים מחכים לחתימה ואישור סופי של כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully