וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה מתוחה במכבי תל אביב: "זה הפסד מדאיג, אסור שזה יקרה"

11.6.2015 / 8:59

שחקני האלופה נשארו עד מאוחר ביד אליהו אחרי ההפסד להפועל אילת, גורם: "כדאי מאוד שההפסד הזה לא יסבך אותנו, לא ייתכן שנקבל דבר כזה". כהן: "זה בטח לא המקום שרצינו להיות בו עכשיו"

one

מכבי תל אביב לא ציפו להפסד אמש (רביעי) להפועל אילת בחצי גמר הפלייאוף 104:98, שקבע 1:2 למכבי תל אביב בסדרה ודחה את העפלתה לגמר. גורם במכבי הודה: "זה הפסד מדאיג, ובטח לא מה שהיה צריך לקרות. עכשיו צריך להגיע למשחק נוסף באילת, וכדאי מאוד שנסיים שם את הסדרה ושההפסד הזה לא יסבך אותנו. לא ייתכן שבמשחק אחד ננצח ב-20 הפרש ובבית שלנו נספוג הפסד כזה ובתוצאה כזאת", זעם הגורם.

השחקנים ירדו לחדר ההלבשה בפנים מדוכדכות, שם העיר להם גיא גודס בתקיפות: "היינו ביתרון אבל איבדנו ריכוז. אי אפשר לאבד ריכוז. הראנו חוסר אנרגיה ואגרסיביות, עשינו יותר מדי טעויות. אלו דברים לא מקובלים בשלבים כאלו". גורם שנכח בחדר ההלבשה דקות ספורות אחרי ההפסד העיד: "האווירה שם לא היתה נעימה, כל אחד התעסק עם הדברים שלו, שחקנים מיהרו להתקלח". מי שנשאר עד אחרי אחת בלילה בהיכל הם גיא גודס ועוזריו, פיני גרשון ואלון שטיין, כשבמקביל בחדר ההלבשה פתח ג'רמי פארגו בשיחה סוערת עם בריאן רנדל וג'ו אלכסנדר שנותרו אף הם בהיכל עד אחת בלילה.

שחקן הפועל אילת, קווין פאלמר, מול שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
אכזבה. פארגו/ברני ארדוב

שעה לפניהם עזב שי רקנאטי ולאחר מכן ניקולה וויציץ' ואבי אבן. עם זאת לפחות בגזרה אחת הצהובים היו מרוצים: הגמר ייערך בתאריך המקורי, כפי שביקשה מכבי תל אביב. "עוד סאגה אחת נסגרה. רק שלא יאשימו אותנו", אמר גודס.

ג'ייק כהן סיכם: "זה בטח לא המקום שרצינו להיות בו. יש לנו כל כך הרבה דברים לשפר, הרי הובלנו במשחק, אבל פשוט לא היינו מפוקסים, אי אפשר לספוג בבית יותר מ- 100 נקודות. ההגנה שלנו לא היתה טובה, כשמשחקים ביחד כמו שצריך מובילים ומצליחים והמשחק הזה הוא דוגמה לכך. עשינו פשוט טעויות במשחק. אני לא יודע למה עשינו כל כך הרבה טעויות, נצפה בווידאו ונראה איך אנחנו משפרים דברים ונצטרך להמשיך מכך. אני לא חושב שזה קשור לעייפות, גם אילת קלעה טוב והציגה משחק טוב. היינו צריכים לעצור אותם. צריך לחזור לאילת, אבל יש צאנס נוסף ביום ראשון לתקן את זה. לא אכפת לי איך נעשה את זה אנחנו רק רוצים לנצח את הסדרה".

לגבי החזרת משחקי הגמר לתאריך המקורי, ושיתופו של דווין סמית אם מכבי תעלה אמר כהן: "אני לא יודע יותר מדי לגבי הנושא, אבל אם דווין ישוב לשחק במשחקים הבאים ויתאושש זה יהיה נהדר".

נייט לינהארט הוסיף: "רצנו במהלך המשחק והובלנו ביתרון של 10 ו-13 נקודות, אך איבדנו ריכוז ואילת חזרה למשחק. זה מאכזב, אבל אנחנו יכולים לנצח באילת ולגמור את הסדרה ביום ראשון".

עוד הוסיף לינהארט: "עייפות? אילת שיחקה שבעה משחקים ב-14 ימים אז אי אפשר לתרץ את ההפסד בעייפות, לכולם יש פציעות ועייפות, מה שחשוב בשלב הזה זה הקשיחות המנטאלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב, נייט לינהארט. ברני ארדוב
לא עניין של עייפות. לינהארט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully