וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: סער פרנקל מונה למאמן הפועל תל אביב מהלאומית

10.6.2015 / 12:16

הפתעה: המאמן שזכה בדאבל עם הפועל ראשון לציון יירד לליגה השנייה כדי להוביל את הקבוצה אותה הוא אוהד לליגת העל. פרנקל: "הפרפרים בבטן חזרו וההחלטה הייתה קלה". גלעד מאור מונה למאמן מכבי ראשון לציון

מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד, סער פרנקל. קובי אליהו
"קורא לעשרות אלפי האוהדים של הפועל תל אביב לבוא ולהיות חלק מאיתנו". סער פרנקל/קובי אליהו

קבוצת הכדוריד של הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על מינויו של סער פרנקל לתפקיד מאמן הקבוצה. פרנקל בן ה-40 עזב לאחרונה את הפועל ראשון לציון, הקבוצה אותה הוביל לזכייה בדאבל, וכעת ינסה להעלות את האדומים לליגה הבכירה שנתיים בלבד אחרי הקמתה. במהלך התקופה האחרונה נעשה ניסיון רב מצד קברניטי הפועל תל אביב לשכנע את פרנקל להגיע.

פרנקל אמר במעמד החתימה: "אני שמח, גאה ונרגש להגיע לדבר הענק הזה שנקרא הפועל תל אביב. הפועל תל אביב זה מותג בכדורגל ובכדורסל ויש לי הכבוד להיות שותף לעשייה שכזו גם במועדון הכדוריד. במהלך השבועיים וחצי האחרונים מאז הזכייה באליפות, הרצון היה לאמן קבוצות צעירות בעונה הקרובה, אך מרגע שהטלפון מהפועל תל אביב הגיע, הפרפרים בבטן חזרו וההחלטה הייתה קלה".

פרנקל המשיך: "עזבתי מועדון גדול כמו הפועל ראשון ואני הולך למועדון שהפוטנציאל שלו הוא עצום ואני אוהב משימות ואתגרים. חשוב לכדוריד שתהיה הפועל תל אביב גדולה וחזקה וחשוב לאוהדי הפועל תל אביב שתהיה להם קבוצה שהם יוכלו להתגאות בה. כשהבנתי שבפרויקט הזה יש חזון של הקמת בתי ספר בכל רחבי תל אביב-יפו והפעלת מחלקת נוער שתשים לצד הכדוריד גם חינוך וערכים לעשרות ילדים, זה ריגש אותי כי החינוך הוא חלק ממני וניתן דגש על טיפוח בני נוער איכותיים לחברה הישראלית. בימים הקרובים נשב על תוכנית עבודה מסודרת ובניית הסגל ואני קורא לעשרות אלפי האוהדים של הפועל תל אביב לבוא ולהיות חלק מאיתנו".

יושב ראש הפועל תל אביב, דוקטור אייל גרטמן, הוסיף: "לא בכל יום מגיע מאמן ברמתו של סער לאמן בליגה השנייה בישראל וזה אומר הרבה על סוג הבן אדם שמצטרף למערכת הקטנה שלנו. יש לנו הרבה חלומות וסער הוא צעד משמעותי בדרך להגשמה שלהם גם בכדוריד ובעיקר בתחום החינוכי".

גלעד מאור, מאמן רמת השרון בכדוריד. קובי אליהו
התגעגע. גלעד מאור/קובי אליהו

ההחתמה הזו מגיעה 24 שעות אחרי שמכבי ראשון לציון הפתיעה עם חזרתו של גלעד מאור שיחליף את ג'ו מתתיה בעמדת המאמן. יושב ראש הקבוצה, יוסי גבע, אמר בעניין: "ג'ו הצעיד את הקבוצה בשנתו הראשונה כמאמן ראשי לעונה מוצלחת, למרות זאת הקבוצה לא השיגה את יעדיה לשנה זו והוחלט לבצע שינוי בעמדת המאמן. אנחנו בטוחים שג'ו עוד יחזור ויאמן את מכבי ראשון לציון. את הקבוצה יחזור לאמן גלעד מאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully