וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן תורג'מן זומן לאימונים. פנייה לדוידוב, עמאשה יגיע?

10.6.2015 / 11:13

מגן הפועל פתח תקוה עשוי לחזור לסגל למרות הגעת מתן אוחיון. ברק בכר ניפה את החלוץ תומר סוויסה, במועדון יגששו אצל חלוץ חיפה. מו"מ עם קשר אשדוד, למקרה שיגיע חלוץ ישראלי

בן תורג'מן שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
בתוכניות של בכר. בן תורג'מן/מגד גוזני

הפועל באר שבע תפתח את האימונים בשבוע הבא, וברק בכר כבר ערך את המיונים לגבי שחקנים מהסגל. החלוץ תומר סוויסה נופה מהסגל ולא יגיע לאימון הפתיחה, כשההפתעה מגיעה מכיוונו של המגן בן תורג'מן שהושאל העונה לעכו, ומשם להפועל פתח תקוה. בכר החליט כי הוא מעוניין בשחקן, והוא יגיע לפתיחת האימונים ואז יוחלט לגביו.

לבכר יש גם את אופיר דוידזאדה ודודי טוויטו, שנחשב לצעיר מבטיח, בצד שמאל. כפי שכבר פרסמנו בעבר, האופציה על גל אראל לא תמומש והוא לא יגיע לפתיחת האימונים. שחקן נוסף שיושאל הוא פיראס עוואד. לגבי אביתר אילוז, בכר ברק שוחח עימו והצדדים סיכמו כי הם ייקחו מספר ימים כדי לחשוב האם השחקן צריך להמשיך, כשבן ביטון ומתן אוחיון אמורים לשחק לפניו.

בנוסף לתורג'מן, גם יוסף אבו לאבן הוזמן לפתיחת האימונים. כזכור, במועדון החליטו להיפרד מדור מלול וגל אראל, שלא מחזיק בחוזה אך למועדון הייתה אופציה להמשיך עימו את ההתקשרות.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא יגיע לאימון הפתיחה. תומר סוויסה/ברני ארדוב

לגבי הצוות המקצועי, התקדמות חלה לגבי מינויו של שרון מימר לתפקיד העוזר, וכן לגבי מאמן הכושר גיא ויזינגר ומאמן השוערים דרור שמשון, אליו עשוי להצטרף איש צוות נוסף. ניסו אביטן לא יצטרף כעוזר שני, למרות המחשבות להרחיב את הצוות המקצועי.

אחרי הסיכום עם דודו גורש, שהמגעים עימו החלו עוד לפני כשבוע, במועדון מתפנים כדי להחתים חלוץ זר. בישיבות מקצועיות עלתה אפשרות לצרף חלוץ זר או ישראלי, כששמו של ויאם עמאשה נמצא ברשימות. גם אלון תורג'מן, אם רוני לוי ישחררו, הוא אופציה. אם יוחתם חלוץ ישראלי בכיר, בכר יביא קשר זר. כרגע העדיפות היא לחלוץ זר בכיר, ועמאשה עשוי להגיע ללא קשר אליו.

כפי שפרסמנו אתמול, במועדון פנו לקשר אלכסנדר דוידוב באופן רשמי והציעו לו להצטרף. מאוחר יותר החל משא ומתן בין הצדדים וייתכן שדוידוב יגיע. הדבר תלוי בהגעת חלוץ ישראלי דוגמת עמאשה, בעוד שאם יגיע חלוץ זר, נראה כי דוידוב לא יצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully