וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפשרויות של פיראס מוגרבי: שריף, סט. גאלן, הפועל חיפה או סכנין

10.6.2015 / 10:18

החלוץ מעוניין לצאת שוב לאירופה ומחזיק בהצעות ממולדובה ומשוויץ. אם יישאר בישראל, הוא מעדיף כרגע את הצעת חיפה, הגבוהה משמעותית מזו של סכנין, שעדיין מעוניינת בהשארתו

one

שחקנה של בני סכנין בעונה החולפת, פיראס מוגרבי, יחליט עד לסוף החודש הנוכחי היכן הוא ישחק בעונה הבאה. לחלוץ יש שלוש אפשרויות. הראשונה היא משריף טירספול ממולדובה, אולם בין הצדדים מפרידים כרגע פערים כספיים. האפשרות השנייה היא להצטרף להפועל חיפה, שהציעה לו חוזה של 135אלף דולר.

לוואלה ספורט נודע כי הקבוצה השלישית שנכנסה לעניינים בימים האחרונים היא סט. גאלן מהליגה הראשונה בשוויץ, בה משחק ניסו קפילוטו. מוגרבי מאוד מעוניין לשחק בחו"ל, זאת לאחר שהניסיון הקודם שלו באירופה, ב-2012/13 בלאנס הצרפתית, לא צלח כלל. כעת, מאמין מוגרבי שהוא בשל הרבה יותר לצאת לאירופה ומבקש למצות את האפשרויות בשוויץ ומולדובה לפני זו הישראלית.

לאור העובדה שההצעה שהגישה לו בני סכנין נמוכה משמעותית מזו של הפועל חיפה, השחקן נוטה לחתום אצל האדומים מהכרמל אם בסופו של דבר יחליט להישאר בישראל ולא ימצא קבוצה באירופה בשבועיים הקרובים. מוגרבי כבר הודיע על כך לראשי חיפה. בסכנין עדיין מעוניינים בו ועשויים לשפר את ההצעה, אולם במקביל מאיצים בקבוצה את הניסיונות להחתים את דיא סבע. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, מבוקש על ידי שלל קבוצות מליגת העל ובסכנין ינסו לשכנעו להצטרף.

בנוסף לשחקני החיזוק הללו, בחיפה צפויים לקבל החלטה סופית לגבי ערן לוי בקרוב. השחקן, שעל מועמדותו פורסם ראשונה בוואלה ספורט, הגיש את דרישותיו ונפגש עם טל בנין וכעת יצטרכו בנין וכץ לקבל החלטה סופית האם הם הולכים על השחקן,כשבמערכת עצמה ישנם רבים המעוניינים לראות אותו חותם.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. מגד גוזני
רוצה לצאת לאירופה. מוגרבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully