וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישה בין פרנקל לפדרמן: אין הסכמות לגבי מועד גמר הפלייאוף

10.6.2015 / 9:58

יו"ר המנהלת נפגש עם אחד מראשי מכבי תל אביב בניסיון לפתור את המחלוקת בנוגע להזזת תאריכי המשחקים. הצהובים ינסו להשלים את המלאכה מול הפועל אילת (21:05, ערוץ 1)

one

מכבי תל אביב הודיעה אתמול (שלישי) רשמית למנהלת הליגה כי היא מתנגדת להקדמת משחקי גמר הפלייאוף ל-17 ול-22 ביוני. רק לפני כמה ימים יצאה הודעה מהמנהלת לפיה אם שתי סדרות חצי הגמר יסתיימו בניצחונות 0:3, יוקדמו שני משחקי הגמר מה-22 וה-25 ביוני, אולם הצהובים, שמובילים 0:2 בסדרה שלהם מול הפועל אילת ורואים במקביל את הפועל ירושלים מובילה 0:2 על מכבי ראשון לציון, מבינים כי הסיכויים לכך ששתי הסדרות אכן יסתיימו עם סוויפים גבוהים והם מתנגדים נחרצות להזזת התאריכים.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל נפגש אתמול עם דייויד פדרמן לדיון בנושא, אולם כרגע אין בין הצדדים הסכמה לגבי התאריכים. יו"ר האלופה, שמעון מזרחי, אמר לוואלה ספורט: "כרגע אין מה להוסיף על מה שנכתב במכתב. הסדרות עוד לא הסתיימו. אנחנו צריכים לשחק מול אילת וכך גם ירושלים, בחמישי. אחרי המשחקים האלה נראה מה קורה".

הסדרה מול אילת עשויה להגיע לסיומה כבר הערב (21:05, ערוץ 1), עם משחק ביד אליהו. דווין סמית' ומרקיז היינס לא יהיו בסגל של מכבי תל אביב. הרכז יוגב אוחיון אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים מפוקסים ויודעים שהסדרה לא גמורה. אנחנו מתייחסים למשחק במלוא הרצינות. במשחק האחרון שלטנו והיינו אגרסיביים וככה צריך להמשיך. לא להרפות. אבל זה לא יהיה פשוט. אילת תגיע להילחם, אין לי ספק".

הסרט הדוקומנטרי של דני מנקין "78-77 – על המפה", המספר את סיפורה של שנת 1977 הקסומה של מכבי תל אביב, יוקרן ביום שני הקרוב בסינמה סיטי בגלילות בשעה 20:00.

מבעלי מכבי תל אביב דייויד פדרמן. ברני ארדוב
מתי ייערכו משחקי הגמר? פדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully