וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מסיבת העיתונאים של אלי טביב בחמישי ב-16:30

10.6.2015 / 15:02

הבעלים יתייחס לעתידו. ליביו אנטל, שנמצא במשא ומתן עם הפועל תל אביב, סיפר לחבריו: "עדיין לא סגרתי בשום מקום, התחברתי מאוד לירושלים". המטרה הראשונה של בית"ר: לסגור עם דובב גבאי

one

אלי טביב יקיים מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים בשעה 16:30 באולם הוויו, שם יפזר את הערפל סביב עתידו כבעלים של בית"ר ירושלים.

טביב ערך אתמול (שלישי) סבב פגישות עם הצוות המקצועי ועם סוכנים במטרה להתחיל ולעצב את הסגל לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון הקרוב. כבר עתה ברור כי בית"ר תפתח את העונה עם סגל דליל שיכלול שמונה שחקנים חתומים, רועי זיקרי שחוזר מהשאלה וייתכן שגם כמה שסיימו חוזה, אך ייענו לבקשה לפתוח את האימונים כל עוד מתנהל עימם משא ומתן.

דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האופציה המועדפת. דובב גבאי/ברני ארדוב

מי שאמורים לקבל חופש נוסף הם אלי דסה, שיחזור ממסע הנבחרת רק בסוף השבוע, שלומי אזולאי שמחלים מפציעה ואולי עוד שחקן או שניים שסבלו מעומסים. בימים הקרובים צפוי להתמנות שלומי ודררו למאמן הכושר של הקבוצה ולהכין תכנית אימונים עבור כל שחקן ושחקן.

בנוגע לרכש, השם הראשון שבבית"ר ירצו לסגור הוא דובב גבאי. בקבוצה בודקים אופציות של חלוצים זרים, אך בנוסף רוצים חלוץ ישראלי משמעותי וגבאי הוא האופציה המועדפת. אם המגעים עם גבאי ייפלו, השם הבא הוא של אלון תורג'מן, אך זה יקרה רק במסגרת טרייד שבו יעבור אופיר קריאף למכבי חיפה. הצוות המקצועי רוצה לראות את קריאף נשאר במועדון, ולכן ההחלטות יתקבלו רק בהמשך.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
ליביו אנטל בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אני רוצה להישאר בבית"ר, אבל אף אחד לא מדבר איתי כרגע". ליביו אנטל/קובי אליהו

בנוגע לליביו אנטל, השחקן שוהה בתאילנד ועדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה. הפועל תל אביב רוצה מאוד את השחקן, אך העובדה כי גנצ'לאר הטורקית עדיין לא מוכנה לשחררו יחד עם דרישות השכר של השחקן מונעות את הסיכום בשלב זה. השחקן אמר אתמול לחבריו: "אני רוצה להישאר בבית"ר, אבל אף אחד לא מדבר איתי כרגע. אמרתי שאני רוצה להישאר, אבל אני מקצוען ואעשה מה שטוב לקריירה שלי. עדיין לא סגרתי בשום מקום, התחברתי מאוד לירושלים, אבל לא ברור כרגע היכן אשחק. הפועל תל אביב רוצה אותי מאוד ועושה מאמצים לצרף אותי".

לאחר ששוחח עם דושאן מאטוביץ' והודיע לו כי הוא רוצה לראות אותו ממשיך במועדון, סלובודן דראפיץ' צפוי לשוחח בהמשך השבוע עם מספר שחקנים נוספים, וביניהם ססאר ארסו וחנן ממן. המטרה של בית"ר היא להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל שסיים את העונה שעברה. קלאודמיר הודיע לבית"ר כי יגיע לתחילת האימונים של הקבוצה. בבית"ר מודעים לכך כי בעונה שתכלול מספר משחקים באירופה יש צורך לעבות את הסגל ולתחילת האימונים יגיעו מספר שחקנים מהליגה הלאומית להתרשמות כמו דניאל אסקלינג, ניר לקס, בן אז'ובל וייתכן שגם דודי תירם וטל איילה. מקבוצת הנוער צפויים להצטרף לבוגרים דוד קלטנס, בר שלום ואור ועקנין שיחברו לאבישי כהן שעשה זאת כבר בעונה שעברה.

במועדון מקווים שטביב יפעל במהרה כדי לסגור את הסגל היות והמשחקים באירופה מתקרבים: "אמנם לא נקבל יריבה גדולה בסיבוב הראשון, אך מי אנחנו שנזלזל? אסור לנו להגיע למצב שנגיע בלי סגל ונקבל בראש, זה יכול לשבש את כל העונה הזאת". טביב הבהיר אתמול כי עד לסוף השבוע ייכנסו משכורות חודש אפריל.

(עדכון ראשון: 9:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully