וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט לוואלה ספורט: "אין כמו הקהל האירופי, כאן הקהל מתורבת יותר"

מאמן קליבלנד מוכן למשחק 3 (4:00, ספ' 5 ו-HD): "אם הייתי יודע שיהיו שתי הארכות, אולי הייתי משתמש בלברון אחרת. אנחנו בסדרה של קרבות ומנסים לזכות במלחמה". סטיב קר במצב רוח טוב

צילום: אוהד גרינוולד

קליבלנד ממשיכה בהכנות לקראת משחק מספר שלוש בגמר ה-NBA, בו תארח הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-HD) את גולדן סטייט. אחרי ה-93:95 של הקאבס במשחק השני, תנסה הקבוצה של דיוויד בלאט לשמור על הבית כדי לעלות ליתרון בסדרה.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"צריך להיות מוכנים למשחק ארוך יותר". בלאט/GettyImages

עוד לפני כן, דיוויד בלאט אמר לוואלה ספורט: "ההבדלים בין שני המשחקים הראשונים לא היו גדולים. היינו יכולים לנצח במשחק הראשון ובאותה מידה להפסיד בשני. סל אחד, הכדור נכנס או לא נכנס, זה קובע. עשינו את המהלכים והם לא הצליחו לעשות כי המשחק היה ממש על כף המאזניים".

המאמן הישראלי התייחס לשאלה מה המשמעות של ביתיות בליגה: "תבוא למשחק היום בערב ותרגיש את הקהל, אבל אין כמו הקהל האירופי. כאן הקהל מצוין ואוהב מאוד את הקבוצה, אבל הוא מתורבת יותר, יש שוני. זה יותר אישי באירופה ומחוץ לארצות הברית". בלאט התייחס לשאלה מה הוא לוקח מהניסיון האירופי העשיר שלו בסדרה הזו: "צריך להיות מוכן להרבה התאמות, יש יותר פסקי זמן, יותר עצירות, יש דינמיקה שונה מהמשחקים באירופה".

לעיתונאים האמריקאים אמר: "השחקנים שלנו עמדו תחת אש במקרים רבים, הגבנו לא טוב במקרים מסוימים ובחלק מצוין. אנחנו במשחק שלוש של גמר ה-NBA, אנחנו מגיעים הביתה ואני מאמין שהשחקנים פה מוכשרים מספיק וקשוחים מספיק כדי להתמודד עם זה. אני יודע שקיירי צופה בנו ומעודד אותנו, הוא קצת מוגבל כרגע אז הוא לא יכול להסתובב יותר מדי. אבל אנחנו איתו והוא איתנו. לא היינו פה בלעדיו. הוא איתנו פה ברוחו.

"הבעיה הכי גדולה הייתה שתי ההארכות, שלא היו בתכניות. אם הייתי יודע את זה לפני כן אולי היינו משתמשים בלברון אחרת. אבל הוא עשה עבודה נהדרת, הוא חזק מאוד והכין את עצמו במשך על השנה לשלב הזה. יש מעט מאוד שחקנים שיודעים כמוהו איך להגיע לשלב הזה של העונה. הוא מוכן לשחק. אחרי המשחק הראשון דיברנו על זה שאנחנו צריכים יותר תרומה מהספסל, ואני חושב שקיבלנו אותה. כולם צריכים להרים את הרמה שלהם. יש לנו אולי עוד חמישה משחקים או פחות לסיום העונה, אין זמן להירגע ולנוח. צריך לצאת ולתת את כל מה שיש לך עכשיו. כל אחד צריך לתרום את כל מה שיש לו".

על אחוזי הקליעה הרעים של ג'יי אר סמית' אמר המאמן הישראלי: "יהיו עליות וירידות לכל השחקנים, לא רק לג'יי אר. אחד הדברים החשובים לגבי טעויות במשחקים, זה שצריך לחיות איתם אם זה נובע מאגרסיביות יתר או משהו כזה. צריך לדעת שגם השחקן היריב מתמודד, לפעמים הוא מקבל החלטה נכונה, עושה דבר יוצא דופן. מה שאנחנו יכולים לכעוס עליו הוא חוסר מאמץ ועל זה אנחנו ממש לא יכולים להתלונן. אנחנו בסדרה של קרבות ומנסים לזכות במלחמה. אם צריך לשנות טקטיקה פה ושם, אז נשנה אותה. צריך להיות מוכנים לבצע התאמות ולהיות מוכנים לזה שגם היריבה תעשה אותן ולהגיב לזה כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתיו דלבדובה קליבלנד קאבלירס מול סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
שוב יעצור את ה-MVP? דלבדובה מול קרי/GettyImages

מתיו דלבדובה אמר לעיתונאים: "אני לא קורא או צופה במה שמדברים עלינו. יכולים לשבח אותנו היום ומחר לעשות את ההפך, אבל אף אחד לא מקדיש לזה תשומת לב. בנקודה הזו של העונה אתה לא ממש צריך את הדברים האלה". על היכולת של קליבלנד לשמור על הקליעה של סטף קרי, אמר האוסטרלי: "זה משהו שהתפתח ככל שהעונה התקדמה. אנחנו פשוט מנסים להקשות על סטף קרי. קלעים כמו קרי ותומפסון, אי אפשר לתת להם שום מבט פנוי, כי ברגע שהם מקבלים את זה, הם קולעים. סטף יודע לחדור מצוין גם, אבל משתמש יותר בקליעה שלו וזו הגנה קשה מאוד לשמור עליו. ננסה להקשות על קרי, ואם הוא ייכנס טוב למשחק, נצטרך לקחת את זה ולהמשיך הלאה. אני תמיד רוצה להיות בכושר טוב ואני חושב שאני עושה עבודה טובה בזה, אז אני מאמין שיהיה טוב".

על התמיכה שהוא מקבל מאוסטרליה אמר הגארד: "ההורים שלי אמרו לי שתומכים בי מאוד בבית שלי. באוסטרליה יש תמיכה ועניין. עם בוגוט ואיתי בסדרה, הבנתי שהרבה אנשים עוקבים. אני מקבל הודעות מחבריי לנבחרת ואני מצפה מאוד לשחק איתם בנבחרת הלאומית.

"אני חושב שלשחק באינטנסיביות של גמר זה קשה בכל דקה נתונה, אבל אתה רוצה להיות בכושר טוב ואני מאמין שאני בכושר טוב ומקווה לעשות את מיטב יכולתי. אני חושב שלברון הוא מנהיג נהדר, הוא עושה את זה עם המילים שלו והפעולות שלו. כשיש לך את לברון בקבוצה, זה נותן לך ביטחון שאתה יכול לנצח בכל משחק. אני לא חושב שמנהיגות היא פעולה זו או אחרת, אלא משהו עקבי בכל יום. זה מה שלברון עושה ומביא איתו".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
מצב רוח מרומם. קר/GettyImages

סטיב קר נשאל באימון המסכם של הווריירס על קבלת הפנים שמצפה לקבוצתו באולם של קליבלנד והתלוצץ: "אם זה יהיה רועש מדי, פשוט נרים ידיים ונחזור הביתה. שיחקנו טוב העונה בחוץ". בכלל, מצב רוחו של מאמן גולדן סטייט היה מרומם. כשנשאל כיצד הוא משווה את עצמו לגרג פופוביץ', השיב: "הוא אחד הגדולים בכל הזמנים, בוודאי טופ 3. אני חושב שאני הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully