וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש סיכם בהפועל באר שבע: "שמח על ההזדמנות להצטרף למועדון גדול"

9.6.2015 / 22:15

שוערה הוותיק של הפועל עכו (35) סיכם לשנתיים ויחליף בין הקורות את אוסטין אג'ידה בעונה הבאה: "מאושר לשחק במסגרת אירופית". גם רובי לבקוביץ' סיכם. סיראז' נאסר במגעים עם ראפיד וינה

שוער הפועל עכו, דודו גורש. ברני ארדוב
המחליף של אג'ידה. דודוו גורש/ברני ארדוב

הפועל באר שבע מתחזקת: דודו גורש, שוערה של הפועל עכו, סיכם הערב (שלישי) לשנתיים בקבוצה של ברק בכר. מחרתיים יעבור גורש את הבדיקות הרפואיות , אחריהן יחתום בקבוצה. רובי לבקוביץ', השוער המחליף של באר שבע, סיכם אף הוא לעונה נוספת בקבוצה.

גורש, שנתן עונה טובה מאוד אשתקד במדי הפועל עכו, אמר אחרי הסיכום: "אני מתרגש ושמח להצטרף להפועל באר שבע, אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי. שמח על ההזדמנות להצטרף למועדון גדול עם קהל גדול. אני יכול להוסיף שאני מאושר לשחק במסגרת אירופית וכבר לא יכול לחכות לאימון הראשון".

בעקבות החתמתו של גורש, התפנה לבאר שבע מקום של זר אחד ובקבוצה מקווים להחתים חלוץ זר בימים הקרובים ובכך להשלים את בניית השלד המרכזי של סגל הקבוצה, כאשר אחד המועמדים לחזור לקבוצה הוא גליינור פלט.

לבקוביץ' אמר אחרי הסיכום שלו: "אני שמח מאוד להמשיך במועדון גדול כמו הפועל באר שבע. התחברתי אליו מהרגע הראשון. אני מקווה ומאמין שאני והמועדון נמשיך להתקדם ולהשיג את כל המטרות של הקבוצה. אני רוצה להודות לאלונה ואסי".

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
עליית מדרגה. נאסר/ברני ארדוב

האם אחרי רועי קהת לכדורגל הישראלי יהיה נציג נוסף בליגה האוסטרית? סיראז' נאסר במשא ומתן עם ראפיד וינה, ועשוי להצטרף לקבוצה שתשתתף בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות. הקשר שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע אחרי שש שנים במועדון הוא שחקן חופשי, ועל כן באר שבע לא תקבל עבורו תגמול.

נאסר (24) מסיים את דרכו בבאר שבע אחרי 163 הופעות ליגה, במהלכן הבקיע 21 שערים. העונה שותף ב-25 משחקי ליגה (רק בשישה פתח בהרכב) וכבש שני שערים.

ראפיד וינה נחשבת לאחת משתי הקבוצות המעוטרות בתולדות הליגה האוסטרית עם 32 אליפויות. המועדון המפואר אף הגיע פעמיים לגמר גביע המחזיקות האירופי (1985, 1996), ומי שמאמן אותו כיום הוא זוראן בארישיץ' המקומי. העונה סיימה ראפיד שנייה עם 67 נקודות - שש פחות מרד בול זלצבורג האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully