וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: היו"ר רוני פרטוש החליט להתפטר מתפקידו

בשל הקשיים הכלכליים במועדון, החליט היו"ר לסיים את תפקידו בקבוצה. קבוצת הניהול החדשה, המנהלת משא ומתן עם העירייה, עשויה להפוך בקרוב לבעלים החדשים של הפועל עכו

חבר הנהלת הפועל עכו סמי חרינו (שמאל) יו"ר הפועל עכו רוני פרטוש (ימין). דף הפייסבוק של הפועל עכו, אתר רשמי
פרטוש/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל עכו

האם מהפכת הניהול מתקרבת להפועל עכו? היום (שלישי) החליט יו"ר המועדון, רוני פרטוש, להתפטר מתפקידו ובכך ייתכן וסלל את דרכה של קבוצת הניהול החדשה המנהלת משא ומתן עם העירייה כדי להפוך לבעליה של עכו החדשים. כידוע, מאז סיימה עכו את העונה, היא נמצאת בקשיים כלכלים ובינתיים לא החתימה אף שחקן או מאמן לעונה הבאה. בשל כך, החליט פרטוש להתפטר מתפקידו במועדון. היו"ר עצמו לא הכחיש את החלטתו, אך טרם מסר את מכתב הפיטורים להנהלת עכו כך שבכל מקרה התפטרותו לא תיכנס לתוקף עד מחר לפחות.

בבד בד מתנהל משא ומתן מתקדם בין קבוצת ניהול חדשה למועדון לבין ראש העיר שמעון לנקרי. הצדדים עשויים להכריז בימים הקרובים על העברת הקבוצה מן העירייה לידיים פרטיות. אם אכן המועדון יעבור לקבוצת הניהול החדשה, הסיכויים כי שלומי דורה ימשיך כמאמן הקבוצה קטנים.

לצד היו"ר גם חברי העמותה צביקה מונקה, סמי חרינו וקרן דה קסטרו החליטו להתפטר מהמועדון. הלחץ על העירייה גדל למכור את המועדון וזו מצידה שוקלת להעביר אותו לפירוק בגלל בעיות תקציביות.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully