וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל חיפה: "יואב כץ היה משוכנע ששוקרני יישאר"

9.6.2015 / 11:18

בקבוצה התאכזבו מכך שהקשר החליט לעבור לעירוני קרית שמונה וכעת הבעלים יצטרך להחליט אם הוא דורש דמי השבחה או שמא ינסה לעשות את עסקת החליפין שסגנית האלופה רצתה בהתחלה. עומר פרץ וליאור לוי מועמדים לעמדת המגן הימני. צ'ראן הביע עניין לחזור

שחקן עירוני קרית שמונה, עאהד עזאם. ג'יני
יגיע להפועל חיפה? עאהד עזאם/ג'יני

בהפועל חיפה התאכזבו מאוד מהעובדה שהקשר רועי שוקרני חתם בעירוני קרית שמונה. כעת מחכים בקבוצה להחלטה של הבעלים יואב כץ - לנסות להגיע להסדר עם איזי שרצקי על גובה דמי ההשבחה שיקבל כשההערכה שכץ ידרוש לפחות 700,000 שקלים, כשהאופצייה השנייה היא ללכת לבוררות בוועדה למעמד השחקן שתקבע את הסכום שיקבל כץ. האופציה השלשית שמועדפת על מרבית אנשי המועדון היא להביא לעסקת חליפין שתנחית את עאהד עזאם בהפועל חיפה וכן תבטל את הסוגייה המשפטית האפשרית במקרה של החתמת דני עמוס. "יואב היה משוכנע ששוקרני יישאר. עכשיו הוא יצטרך להחליט אבל אין ספק שאם חשוב לנו לבנות קבוצה טובה אז אופציית הטרייד היא הטובה ביותר", אמר גורם המקורב להנהלת המועדון.

בימים האחרונים ניסו אנשי עירוני קרית שמונה ליזום טרייד אלא שכץ היה משוכנע ששוקרני יישאר במועדון ולכן לא הסכים לנהל משא ומתן בנושא. אלא שכעת, הקשר טרף את הקלפים ובהפועל חיפה יצטרכו לקבל החלטות. במקביל לעניין זה, בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק בעמדות אחרות כאשר עומר פרץ מועמד לעמדת המגן הימני ונערכו עימו כבר שיחות. מגן נוסף שמועמד לקבוצה ועשוי להגיע הוא ליאור לוי שיכול לשחק בשני הצדדים וצפוי לקבל הצעה רשמית מהמועדון בתקופה הקרובה.

בנושא דרגאן צ'ראן, הרי שבקבוצה ממשיכים בניסיונות להחתים את השחקן הסרבי. הסרבי עצמו דיבר עם חברים מישראל בימים האחרונים ואמר להם: "אני רוצה מאוד להגיע להפועל חיפה. אם נסתדר אני אשמח לחזור ולשחק שם".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
מחכים להחלטתו. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully