וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הצעה לחטיב, מחכים לפאס, בונים על סבע

9.6.2015 / 10:06

עלי חטיב מעדיף להגיע להפועל חיפה, שבה סיכם את תנאיו, בסכנין עדיין מקווים. בקבוצה מחכים להחלטה של מכבי חיפה על אברהם פאס, שתקבע את עתידו של איציק כהן

שחקן מכבי אחי נצרת, עלי חטיב. קובי אליהו
מחכה להחלטה. חטיב/קובי אליהו

בני סכנין תגיש הצעה לעלי חטיב, שחקנה של אחי נצרת. בסכנין רוצים מאוד את הקשר היצירתי, ומתכוונים להגיש לו הצעה בימים הקרובים, אלא שהסיכויים שחטיב יגיע לסכנין נמוכים מאוד בשלב זה שכן הוא מעדיף להגיע להפועל חיפה. חטיב למעשה כבר סיכם את תנאיו בחיפה ומחכה רק לאישור סופי של החוזה על ידי יואב כץ, ולכן נראה שלמרות ההתעניינות מסכנין, אם לא יקרה משהו דרמטי, השחקן ישחק בחיפה בעונה הבאה.

במקביל בסכנין ממשיכים להמתין למכבי חיפה ולהחלטה שלהם לגבי אברהם פאס. אם פאס לא יחזור לסכנין איציק כהן יחתום לעונה נוספת. אם פאס יחזור לקבוצה ממנה הושאל לחיפה באמצע העונה החולפת, כהן צפוי שלא להישאר שכן בסכנין רוצים את אעיד חבשי בכל מקרה. בכל הנוגע לזרים, בסכנין רוצים קודם כל לבנות את השלד הישראלי ורק לאחר מכן להחתים זרים, כשהעמדה בה מעוניינים בסכנין להחתים זר היא עמדת הקשר האחורי.

דיא סבע, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יקבל גם כן הצעה רשמית בקרוב. בקבוצה מקווים שהקשר ששיחק בעבר במועדון יגיע למרות ריבוי ההצעות שיש עליו מקבוצות בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully