וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "בסוף עשינו כל טעות אפשרית, אבל העיקר שניצחנו"

9.6.2015 / 9:22

הפועל ירושלים כמעט שמטה יתרון דו ספרתי נגד מכבי ראשון לציון, אבל לבסוף עלתה ל-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. טימור: "אנחנו באמת לא חושבים על הגמר, אלא רק על המשחק השלישי"

בהפועל ירושלים היו מרוצים מאוד מניצחון החוץ על מכבי ראשון לציון 75:76 אמש (שני) בעיר היין. הקבוצה מהבירה עלתה ל-0:2 והיא רחוקה רק ניצחון אחד מהעפלה לגמר. דונטה סמית' שבלט עם 25 נקודות ב-8 מ-13 מהשדה, זכה להרבה מחמאות.

בר טימור סיכם את המשחק: "צריך לתת לראשון קרדיט, גם כשהם היו בפיגור גדול של 16 נקודות נקודות, הם לא נשברו ונלחמו עד הסוף. עשינו בשלוש הדקות האחרונות כל טעות שאנחנו יכולים, רק מזל או הגנה בסוף, ופאול חכם אחד הוביל לניצחון. קצת מעצבן שזה מה שקרה לנו, אבל הכי חשוב שיצאנו עם הניצחון".

לגבי המותחן בסיום אמר טימור: "מה חושבים בשניות האלו? רק מנסים להתרכז ב-5 השניות האחרונות, ידענו שסוואן יקח את הכדור, טוני ניסה לעזור ובסוף יצא מה שיצא. אתה לא חושב מה יקרה, אלא מנסה להתרכז בשניות האלו. אני מבין שעל הנייר נראה שאנחנו נראים טוב יותר בחוץ, אבל על קבוצות שבאות למשחק מספר 2 עם הביתיות יש לחץ ואולי זה עזר לנו".

השחקן התייחס למשחקים הבאים של הפועל ירושלים ונשאל על הגמר: "אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לנצח את המשחק האחרון. אנחנו באמת לא חושבים על הגמר. גם נגד הפועל תל אביב עברנו משחק אחרי משחק ולא הסתכלנו על הסיבוב השני. הצוות עושה את העבודה מאחורי הקלעים ואנחנו מתרכזים ממשחק למשחק, הראש שלנו נמצא עכשיו רק במשחק השלישי בינינו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים בר טימור חוגג. ברני ארדוב
היה קשה. טימור/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully