וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: טמפה ביי ביתרון 1:2 בסדרת הגמר

הלייטנינג יצאו לשיקגו והשיגו 2:3 דרמטי על הבלקהוקס כדי להחזיר לעצמם את היתרון בסדרה. סדריק פאקט כבש את השער המכריע 3:11 דקות לסיום

סדריק פאקט טמפה ביי לייטנינג חוגג. Nam Y. Huh, AP
שוב ביתרון. פאקט/AP, Nam Y. Huh

ממש כמו ב-NBA, גם סדרת הגמר של ה-NHL הציגה דרמה בשני המשחקים הראשונים שלה, בהם כל קבוצה ניצחה משחק אחד. הלילה (בין שני לשלישי), הסדרה עברה לשיקגו, אבל מי שחגגה הייתה דווקא טמפה ביי, שרשמה 2:3 בתום משחק מותח נוסף ועלתה ל-1:2 בסדרה.

הלייטנינג, שהפסידו בבית את המשחק הקודם, עלו ליתרון חמש דקות מהפתיחה של משחק 3 עם מסירת עומק מושלמת שהסתיימה בשער נהדר של ריאן קלהאן. היתרון החזיק מעמד בערך תשע דקות, עד שבראד ריצ'רדס איזן במהלך "פאוור פליי".

בהמשך, לטמפה ביי כבר היה יתרון של שני שחקנים על המגרש למשך כדקה וחצי, אבל היא לא ניצלה אותו והשליש השני הסתיים ללא שערים. 4:14 מפתיחת השליש המכריע, ברנדון סאד השלים התקפה מסחררת של שיקגו והעלה את המארחים ליתרון, אבל זה החזיק בדיוק 13 שניות, כי בהתקפה הבאה אונדריי פלאט איזן מקרוב אחרי ערבוביה. שתי הקבוצות כבר החלו לחשוב על הארכה, אבל לסדריק פאקט היו תכניות אחרות והוא כבש, 3:11 לסיום, את שער הניצחון אחרי מהלך התקפי מהיר. משחק 4, גם הוא בשיקגו, ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully