וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: חנה קנייזבה מיננקו שיפרה את שיאה הישראלי במשולשת

8.6.2015 / 20:09

מדליסטית הארד מאליפות אירופה באולם שיפרה בשלושה ס"מ את שיאה הקודם וקבעה 14.61 בניסיונה הרביעי בתחרות בפראג. התוצאה הזו עדיין פחות טובה ב-10 סנטימטרים משיאה האישי

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת. יותם רונן
נמצאת בכושר מצוין. קנייזבה מיננקו/יותם רונן

מדליסטית הארד מאליפות אירופה באולמות חנה קנייזבה מיננקו סיפקה הערב (שני) איתות נוסף לגבי היכולות שלה ולמה שהיא מתכננת להמשך עונת האתלטיקה, כששברה את השיא הישראלי בקפיצה משולשת בתחרות בפראג והעמידה אותו על 14.61 מטר בניסיונה הרביעי.

שלושה ימים לפני הופעתה בתחרות הדיימונד ליג באוסלו שבנורבגיה, קנייזבה שיפרה את השיא הישראלי בו היא עצמה החזיקה ב-3 ס"מ, אז היא קפצה 14.58 בפריס. אגב, התוצאה שקבעה קנייזבה רחוקה בעשרה סנטימטר מתוצאת השיא שלה, 14.71, שעשתה ביפו בשנת 2012. קנייזבה סיימה שנייה בתחרות אחרי גבריאלה פטרובה הבולגריה, מדליסטית הכסף מאליפות אירופה באולם האחרונה, שקפצה 14.64.

פרט לקפיצה הזו, קנייזבה, שהבטיחה לפני כשבוע את מקומה במשחקים האולימפיים בריו, קפצה גם 14.21, 14.39 ו-14.32. מדובר בתחרות פרימיום של התאחדות האתלטיקה האירופית הנערכת בפראג ע"ש ג'וזף אודלוזיל. קנייזבה אמרה: "אני מאוד שמחה עם התוצאה שקבעתי ועם השיא הישראלי החדש. הייתה בהחלט תחרות טובה, והייתי שמחה עוד יותר אם היא הייתה מסתיימת גם בניצחון".

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון סיימה שביעית את התחרות, אבל הייתה רחוקה משיאה האישי וסיפקה תוצאה של 59.32 בניסיונה החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully