וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' מונה רשמית למאמן בית"ר: "מאמין ביכולת שלי"

8.6.2015 / 15:12

מאמן בית"ר תל אביב רמלה בשנתיים האחרונות יחליף את גיא לוי: "מאושר לקבל את ההזדמנות לאמן קבוצה גדולה". הסיכוי שטביב ימכור את הקבוצה לאחים מאיר ושאול לוי אפסי

מאמן בית"ר תל אביב רמלה, סלובודן דראפיץ. ניב אהרונסון
המאמן החדש של בית"ר. דראפיץ'/ניב אהרונסון

בצל חוסר הוודאות לגבי אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים ממשיך להכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה והמאבקים באירופה והיום (שני) סלובודן דראפיץ' מונה רשמית למאמן של הקבוצה. דראפיץ', מגיע לקבוצה מבית"ר תל אביב רמלה והוא מחליף בתפקיד את גיא לוי.

"אני מאושר לקבל את ההזדמנות לאמן קבוצה גדולה כמו בית"ר ירושלים, אני מאמין ביכולת שלי ושל הצוות שלי להצליח ולהנות את קהל האוהדים הגדול והתומך של המועדון". אמר דראפיץ'.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים בבית הדין. ברני ארדוב
לא אהב את ההצעה של האחים לוי. אלי טביב/ברני ארדוב

לגבי הבעלות על המועדון, הבוקר התקיימה פגישה בין חבר מועצת העיר, רו"ח משה ליאון לבין עו"ד אריאל גבאי, יו"ר עמותת אוהדי בית"ר ירושלים. בפגישה העלה עו"ד גבאי את חשיבות איתור רוכש לבית"ר ירושלים בהקדם האפשרי. משה ליאון הבטיח כי יעשה הכל על מנת למצוא משקיע לקבוצה. "בית"ר היא סמל ירושלמי עבורי, ועבור רבים וטובים מתושבי העיר . חשוב שנוכל להבטיח לאוהדים ולתושבי העיר הופעה ראויה של הקבוצה במשחקי גביע אירופה לאלופות בעונה הבאה".

בנוגע לרצון של האחים מאיר ושאול לוי לרכוש את בית"ר, גם היום מתייחס אלי טביב בביטול לדברים. טביב הסמיך את עורך דינו יורם זמיר להגיש לשניים הצעה נגדית וברורה כאשר ברור לשני הצדדים כי הסיכוי שעסקה כזאת תצא לפועל הוא אפסי. עורך הדין של טביב אמור להגיש את ההצעה הנגדית מחר בבוקר כאשר הדד ליין של מאיר ושאול לוי היה עד להיום בערב.

מעבר לכך, כל המעורים בסביבת ראש העיר ואלי טביב משוכנעים כי מדובר כאן בלא יותר מתרגיל, שהמסמך הלא מחייב הוא תוצאה של מלחמה תקשורתית בין הצדדים ורצון של ברקת לראות את טביב מעביר את הקבוצה הלאה. טביב היה אמור לקיים מסיבת עיתונאים מחר אך היא נדחתה לרביעי-חמישי בה יודיע על המשך דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully