וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: ג'ורדי קרויף מנסה לטרפד לנו עסקאות

האדומים טוענים שהמנהל המקצועי של הצהובים משמיץ את המועדון בשיחות עם סוכנים מספרד. גורם: "ג'ורדי מנסה לשים לנו רגליים בחו"ל". עסקת ראדי ירדה מהפרק, זגורי יקצץ בחוזהו ויישאר?

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. קובי אליהו
טענות קשות של הפועל תל אביב כלפיו. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

המלחמה בין מכבי להפועל תל אביב נפתחת מחדש, הפעם מכיוון מפתיע. בהפועל תל אביב טוענים כי המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, משמיץ את המועדון בשיחות עם סוכנים מספרד ומנסה לטרפד עסקאות לאדומים.

בהפועל החדשה, במיוחד עדי קריספין, נהנים מקשרים טובים עם כמה סוכנים באירופה, ובפרט בספרד. סוכנים אלה, לטענת האדומים, עבדו עד היום בעיקר עם קרויף והמאמצים של האדומים להחתים שחקנים זרים דרכם לא ממש הועילו. לגרסת האדומים, מעשיו של ההולנדי הם הגורם לכך.

גורם בכיר במועדון אמר היום (שני): "לא ברור מה ג'ורדי מנסה לעשות, הוא מנסה לשים לנו רגליים בחו"ל. בפני מספר סוכנים הוא טען שהפועל מועדון שאסור לסמוך עליו ואין לו כסף. כנראה שהוא מפחד כי הפועל חוזרת, ובגדול".

גורם נוסף בקבוצה היה נחרץ יותר: "ג'ורדי אמנם משחק אותה אירופאי, אבל הוא עושה דברים שאפילו שמעון מזרחי לא היה מעז לעשות. אם אנחנו שומעים מסוכנים בחו"ל שיש אנשים במכבי תל אביב שמנסים להשחיר את פני המועדון, זה סימן שאנחנו פועלים טוב ובדרך הנכונה להחזרת הפועל תל אביב לימיה הטובים ולכושר ההרתעה שהיה לה".

במכבי תל אביב סירבו להגיב לידיעה, אבל גורם בקבוצה אמר: "לג'ורדי יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם, מאשר הפועל תל אביב".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "בתקופה האחרונה מופצים בכלי התקשורת ידיעות וציטוטים מגורמים עלומי שם שכביכול מייצגים את עמדת המועדון. אנו מציעים שלא להתייחס לאותם גורמים. הפועל תל אביב נמצאת בשיאו של תהליך בניית הקבוצה והיא יודעת להתמודד עם הדברים בכלים שברשותה".

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יקצץ בחוזהו ויישאר? ישראל זגורי/ברני ארדוב

בינתיים ממשיכים בהפועל תל אביב לחפש זרים. האדומים מעוניינים לראות עוד קשר מרכזי, חלוץ ואולי אף שחקן כנף מצטרפים. במועדון טוענים כי יחתימו שבעה עד שמונה זרים בקיץ, כששלושה מהם יושאלו לקבוצות אחרות. בקבוצה מחפשים קשר עם ניסיון שיוביל את הקישור, אך לא פוסלים גם צעירים בעלי פוטנציאל כשהמטרה היא לבנות סגל צעיר שיהווה שלד לשנים הבאות.

האדומים החליטו סופית לרדת מאופציית מהראן ראדי, שהתגלתה כלא ריאלית. נציגיו העבירו דרישות גבוהות מדי עבור המועדון ובשלב זה מעריכים בהפועל תל אביב כי אם ראדי לא יעבור למכבי חיפה, הוא יישאר בשורות היריבה העירונית. לגבי ליביו אנטל, בהפועל תל אביב יחלו במשא ומתן עם השחקן רק אם ישיג שחרור מקבוצתו הטורקית גנצ'לרבירליהי.

למרות החיפושים אחר קבוצה בחו"ל שתקלוט את ישראל זגורי, יש סיכויים גבוהים יותר שהקשר ימשיך ללבוש אדום ויקצץ כ-30 אחוזים משכרו. אצל זגורי גיששו מועדונים מאוסטריה ורומניה, אך הדברים לא הבשילו לכדי משא ומתן רציני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully