וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה משוכנעים: יצחק תשובה יסייע כלכלית בעונה הקרובה

8.6.2015 / 12:22

בקבוצה קיבלו מסרים מאיש העסקים לפיהם הוא יעביר סכום שיסייע לקבוצה לשרוד, אך לא יהפוך לבעלים. שחקן: "אם לא יתנו לנו תשובות בקרוב שחקנים ידרשו לעזוב, כולל כאלה שנמצאים תחת חוזה"

one

אי הוודאות במכבי נתניה נמשך. במועדון לא יודעים כיצד יצליחו להסתדר עם החובות לשחקנים ועם ההכנות לעונה הבאה. שחקנים רבים חוששים לעתיד המועדון ולא צפויים לחכות עוד זמן רב לפני שימצאו קבוצה אחרת. בתוך כל אי הוודאות הזו, לוואלה ספורט נודע שבנתניה יכולים להתעודד מדבר אחד: ההחלטה עקרונית של איש העסקים תושב העיר יצחק תשובה לסייע כלכלית בעונה הבאה למועדון.

תשובה עדיין לא העביר כסף לראשי הקבוצה, אך בשיחות איתם הבהיר שהוא מתכוון לעשות זאת. עדיין לא ברור מה הסכום שתשובה יעניק, אך בנתניה מעריכים שמדובר בסכום לא מבוטל שיכול לעזור למועדון.

במקביל, בנתניה מחפשים מאמן. סלובודאן דראפיץ' אמור היה להתמנות לתפקיד, אך העזיבה שלו לבית"ר ירושלים הותירה את נתניה שוב ללא מאמן וכעת בקבוצה יחפשו מועמד אחר שייקח את המושכות. "יש פה חוסר וודאות ענק", אמר אחד השחקנים. "הרבה שחקנים רוצים להישאר כי באמת שאנחנו אוהבים את המועדון, אבל לא נחכה לנצח. אם לא יהיו תשובות בקרוב, אני מאמין ששחקנים רבים ידרשו לעזוב, כולל כאלה שנמצאים תחת חוזה".

איש העסקים יצחק תשובה. דרור פיקלני
מקור מימון נוסף? יצחק תשובה/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully