וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה טועה? נציגי דני עמוס להפועל חיפה: "הוא שחקן חופשי"

8.6.2015 / 15:31

בסביבתו של השוער משוכנעים כי הטענות של קרית שמונה בנוגע לאחוזים שעליה לקבל ממכירתו אינן נכונות. הצדדים עלולים ללכת לבוררות, שבסופה יתברר אם יצטרף לאדומים. אם לא, ברק לוי מועמד. ראשי הקבוצה נפגשו עם דיא סבע

one

נציגיו של השוער דני עמוס יבהירו לאנשי הפועל חיפה כי מבדיקה משפטית שעשו, אין לקרית שמונה אחוזים על כרטיסו ואין להם זכות לבקש עבורו תמורה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בקרית שמונה טוענים ששני שליש מהכרטיס של עמוס שייך להם כחלק מהסכם העברתו להפועל תל אביב ובקבוצה הצפונית מעוניינים לשלב אותו בעסקת חליפין שתביא את רועי שוקרני לקרית שמונה. אתמול (ראשון) שוחח יואב כץ עם ראשי קרית שמונה, ששוב דרשו שההחתמה של עמוס תעבור דרכם.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מי צודק? דני עמוס/ברני ארדוב

יחד עם זאת, בסביבת עמוס טוענים שהתייעצו עם גורמים משפטיים, שהבהירו שברגע שהחוזה עם הפועל תל אביב תם, לקרית שמונה אין אחוזים על כרטיסו של השחקן והוא למעשה חופשי. בשל הטענות הסותרות, נראה שבמקרה של חתימה של עמוס בחיפה השוער וקרית שמונה עלולים ללכת לבוררות.

חיפה מנסה להבין האם הטענות המשפטיות שהעלו בסביבתו של עמוס נכונות, ואם יבינו שהשחקן חופשי הוא צפוי לחתום בקבוצה ולהפוך לשוער הראשון שלה. במקביל, המו"מ עם עאהד עזאם נמשך ועדיין קיימים פערים כספיים. אם הצדדים לא יגשרו על הפערים, כץ צפוי לדרוש סכום שינוע בין שבע מאות אלף שקל למיליון שקלים עבור דמי השבחה על רועי שוקרני. ייתכן שגם במקרה זה הצדדים יילכו לבוררות.

בחיפה מעוניינים מאוד בעמוס, אך בשל ההתפתחויות בקבוצה גם מכינים חלופות. שמו של שוער המשנה במכבי תל אביב ברק לוי עלה כאופציה להגיע לקבוצה.

בקבוצה ממשיכים לנסות להחזיר שחקנים ששיחקו בחיפה בעבר ומזוהים עם הקהל. לאחרונה עלה שמו של רן יצחק, שעלה עם הפועל כפר סבא לליגת העל והפך לשחקן חופשי. האדומים יפנו רשמית לשחקן אם חמדי סליחי לא יישאר. אפרופו אקסים, ערן לוי נפגש הבוקר עם מאמן הפועל חיפה טל בנין והשניים שוחחו על האפשרות שלוי ישוב לחיפה. בשלב זה לא ברור עדיין אם השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, ישוב ונראה שבימים הקרובים תתקבל החלטה סופית.

בנוסף, ראשי הפועל חיפה נפגשו עם קשר מכבי נתניה בעונה החולפת, דיא סבע, שחקנה של מכבי נתניה בעונה החולפת. בהפועל חיפה מעוניינים בשחקן שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות ביניהן גם בני סכנין. בשלב זה הצדדים לא הגיעו לסיכום, כאשר בסביבתו של השחקן אמרו שההצעה מהפועל חיפה מעניינת אותו מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
בדרך חזרה לכרמל? רן יצחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully