וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "רק טביב יכול לשים סוף לכאוס הזה"

8.6.2015 / 8:39

בבית"ר ירושלים די בהלם מאירועי היממה האחרונה אך גם יודעים: "כרגע טביב הבעל הבית, אם הוא יגיד שהוא נשאר או הולך אפשר יהיה להתקדם, המצב הנוכחי הוא התרסקות של כולם"

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
הערפל סביבו נמשך. אלי טביב/קובי אליהו

טירוף. רק כך ניתן להגדיר את היממה האחרונה שעברה על כל מי שקשור בבית"ר ירושלים. זה התחיל עם הפיצוץ בין אלי טביב לגיא לוי, נמשך במינויו של סלובודאן דראפיץ' למאמן והסתיים בהצעת הרכישה של האחים מאיר ושאול לוי לקחת את הקבוצה מידי טביב עם חובות של עד 12 מיליון ש"ח ולהעביר לו עשרה מיליון ש"ח נוספים.

חשוב לציין כי המייל שקיבל טביב עם ההצעה, הגיע ללא שם הרוכשים ובכלל אופן ההגעה שלו גרמו לטביב שלא להתייחס לכך. גם אתמול בערב טביב דיבר בביטול על ההצעה ושידר כי מדובר בתרגיל מכיוון ראש העיר ניר ברקת, היות ואינו מוכן לסייע לו כלכלית ורוצה לצאת טוב בעיני הציבור.

מאיר פניג'ל אמר אתמול לוואלה ספורט כי ההצעה תפוג עד היום בערב או לכל המאוחר מחר. אלי טביב אינו צפוי להגיב להצעה, וכעת כולם מצפים למוצא פיו של בעלי בית"ר בכדי להבין מה באמת הולכים להיות הצעדים הבאים שלו. טביב הגיע למצב בו הוא ממש על הקצה מבחינת האוהדים ועשוי לאבד כל לגיטימציה אם לא יעשה פעולות חיוביות ומעשיות, כשהראשונות הן הודעה על הישארות והתחלה של בניית הקבוצה לעונה הבאה.

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יימכר למכבי תל אביב? אלי דסה/קובי אליהו

בנוגע לאלי דסה ושלומי אזולאי, טביב עדיין לא החליט כיצד לפעול בנושא. אם נכון לשלשום טביב לא תיכנן למכור אף שחקן עד לאחר שבית"ר תסיים את חלקה באירופה, המתקפה בה הוא נמצא והעובדה כי הוא עם הגב לקיר גורמת לחשש כי בצעדי ייאוש הבעלים יחליט לבצע מכירת חיסול, על אף דבריו אתמול לפיהם לא יפרק את הקבוצה.

מחר אמור לכנס הבעלים מסיבת עיתונאים. סביר להניח שגם במהלך היממה הקרובה טביב יבצע מהלכים וישקול את החלטתו הסופית. אתמול היו גם מי שטענו שטביב יקדם היום מו"מ עם כמה שחקנים בכדי לבוא עם נדוניה למסע"ת ולנסות לשנות את כל התמונה.

בנוגע לסלובודאן דראפיץ', במקרה הזה חשוב לציין כי טביב רצה את דראפיץ' גם לפני מינויו של גיא לוי, אך כל הלך הרוח והעובדה כי הקבוצה הייתה משותקת, נותנים לקהל תחושה כי טביב מתכוון לבנות קבוצה זולה ללא השקעה מצידו, תחושה שטביב עדיין לא עושה שום פעולות בכדי לשנות אותה. שחקני בית"ר היו מאוד מאוכזבים ממהלכי אתמול אך יחד עם זאת אמרו כי "מה שחשוב זה שאם טביב יישאר או לא, לפחות שישמרו על המרקם של השחקנים כי זה כל מה שהיה כאן. אנשים מרגישים שזה מתפרק וכל אחד רוצה ללכת. מי יכול לצפות מדסה שירצה להישאר כשמכבי תל אביב רוצה אותו ובית"ר במצב כזה? שחקנים אומרים לו שהוא עושה טעות שהוא לא לוחץ שימכרו אותו".

ועובדי המועדון? הם סובלים יותר מכולם. אנשים עם משכורות נמוכות שבקושי גומרים את החודש ממתינים כבר שלושה שבועות, מתוסכלים, מיואשים וחוששים לפרנסתם. אין להם קול ואין עונה. עד אשר לא יובהר עתיד הקבוצה הם יצטרכו להמשיך לקסוס ציפורניים ולעבור את הימים הקשים הללו.

אחד מעובדי המועדון סיכם הכל כשאמר:"כרגע טביב הבעל הבית, אם הוא יגיד שהוא נשאר או הולך אפשר יהיה להתקדם לאנשהו, המצב הנוכחי זאת התרסקות של כולם. זה הכי גרוע שיכול להיות. הבריאות של כולם נפגעת מזה, אני לא מאחל את זה לאף אחד. רק טביב יכול לשים סוף לכאוס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully