וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינצ'יץ' עבר את הבדיקות, יחתום ביום שלישי על חוזה לשלוש שנים

8.6.2015 / 16:48

קשר פרטיזן בלגרד יהיה הרכש הראשון של הירוקים בעידן רוני לוי. החלו השיחות עם אייל משומר, שייפגש עם עוזי מור. מכבי חיפה תצרף גם מגן שמאלי, דניאל בורחל וגל שיש הם המועמדים

רוני לוי רק החל לעבוד, אבל הרכש הראשון שלו לעונה הקרובה כבר כאן: קשר פרטיזן בלגרד, ניקולה דרינצ'יץ', נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל, ועבר בצהריים בדיקות רפואיות במטרה לחתום על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה. דרינצ'יץ', שעל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, אמור להרוויח בחיפה כ-250 אלף יורו לעונה, בעוד שחיפה תשלם לפרטיזן בלגרד כ-300 אלף בלבד, פחות ממחצית הסכום אותו דרשו הסרבים בתחילת העונה שעברה. הצדדים סיכמו כי ביום שלישי הם ייפגשו לצורך חתימת החוזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכש הראשון של רוני לוי./מערכת וואלה!, צילום מסך

דרינצ'יץ' כבש העונה במדי אלופת סרביה שני שערי ליגה ב-23 משחקים במדיה והוסיף עוד שש הופעות בליגה האירופית. הקשר בן ה-30 הוא יליד בלגרד וגדל במחלקת הנוער של פרטיזן. הוא הושאל לטלאופוטיק וחזר לפרטיזן ב-2004, אם כי שיחק רק ארבע פעמים עד 2006. משם הוא יצא למסע נדודים שכלל את ספרטק סובוטיצה, בודוצ'נוסט, גזיאנטפספור הטורקית, אמקר פרם הרוסית, ספרטק מוסקבה, קרסנודאר וב-20 בדצמבר 2013 סגר מעגל כשחזר לפרטיזן וחתם על חוזה לשלוש שנים. בחצי העונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-15 משחקים. ב-2007, אחרי ששיחק בנבחרת הצעירה של סרביה, החליט הקשר לייצג את נבחרת מונטנגרו ורשם במדיה 33 הופעות והבקיע שלושה שערים.

רוני לוי ממשיך במאמצים לחזק את הקבוצה בבלם וקשר, אך גם אפשרות להתחזק בחלוץ זר נמצאת על הפרק. מרקו שצ'פוביץ' הוצע, ואם יחתום זה יהיה כנראה על חשבון קשר זר. אם לא יסגור במכבי תל אביב, אלי דסה יקבל פניה. גם בן שהר מועמד ויקבל הצעה אם יחליט לחזור לישראל.

כזכור, גם אופיר קריאף עשוי להגיע במסגרת עסקת חילופי שחקנים. שחר הירש ואלון תורג'מן מבוקשים בבירה.

בינתיים, החלו השיחות עם אייל משומר, סוכניו שוחחו עם מכבי חיפה, ונקבע כי לאחר חזרת עוזי מור מחו"ל, הצדדים ייפגשו כדי לנסות ולסגור את החוזה לשנתיים. כפי שפרסמנו אתמול, מוחמד גדיר ימריא השבוע לבלגיה כדי למצות את המשא ומתן עם גנט ולוקרן. רובן ראיוס עשוי להתייצב לפתיחת האימונים.

גוסטבו בוקולי ייפגש בימים הקרובים עם יעקב שחר. כזכור, ייתכן וחיפה תודיע כי השחקן פורש מכדורגל בשל סיבות רפואיות. בוקולי נשלח לבדיקות מקיפות משום שהחשש הוא שהוא סובל מקרע חלקי שישבית אותו למספר חודשים. כך או כך, בוקולי צפוי לפרוש ממשחק פעיל בקרוב מאוד.

חיפה רוצה לצרף גם מגן שמאלי. גל שיש שמשחק באוקראינה ודניאל בורחל מהפועל עכו הוזכרו כאופציות. בשלב זה, בחיפה טוענים כי הם מתכוונים לחזק את הקבוצה בבלם, קשר וחלוץ. חיפה כבר שוחחה עם בני יהודה בנוגע לאפשרות לצרף את עוז ראלי, שישמש כמגן מחליף, אך כרגע לא ברור אם יגיע בשל העלויות הגבוהות ובשל העובדה שלוי בונה על דגני כמגן נוסף. גם שמו של ליאור לוי מהפועל תל אביב עלה.

עדכון ראשון: 06:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully