וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלי גוטמן ביטל את אימון הבוקר שתוכנן באוסטריה

יניב טוכמן, שליחנו לאוסטריה

8.6.2015 / 2:34

4 ימים לפני המשחק הגורלי מול בוסניה, ולאחר יום מתיש בדרכים שכלל טיסה לווינה ואז נסיעה של שעתיים למלון, בחר המאמן להעניק לשחקניו מנוחה. ההרכב כמעט סגור, מרציאנו ימשיך בשער

שחקני נבחרת ישראל עם מאמן אלי גוטמן. קובי אליהו
ההרכב די סגור/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן החליט בליל אמש (ראשון) לבטל את אימון הבוקר שתוכנן להיום באוסטריה, זאת בשל עייפות השחקנים. תחילה תוכננו חמישה אימונים במחנה באוסטריה עד ההמראה לבוסניה, ביום רביעי בערב. אלא שאתמול, כאשר הגיעה הנבחרת לעיירה שטרגרסבך שבמחוז בורגנלנד, 150 קילומטרים מווינה, הבין גוטמן כי שחקניו עברו יום די מפרך ובחר לאפשר להם הבוקר מנוחה מלאה. הוא יקבל את השחקנים על כר הדשא רק לפנות ערב.

"אין לנו עניין להעמיס על השחקנים ולהגיע עייפים למשחק ביום שישי", הסבירו בנבחרת, "השחקנים הגיעו מוקדם בבוקר לאימון בשפיים ומיד לאחר מכן נסעו לנתב"ג, לטיסה של ארבע שעות לווינה. הנסיעה באוטובוס למלון ארכה כשעתיים וגם היא הייתה מעייפת, כך שלא קרה שום דבר אם בוטל אימון אחד". אחד השחקנים הוסיף: "כולם שמחו כשאלי ביטל את האימון. זו הרי לא תקופה לשני אימונים ודווקא המנוחה יכולה לעזור. היה יום מאוד עמוס".

גוטמן לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד לבלגיה במרץ. אופיר מרציאנו ישמור על מקומו בין הקורות, אלא אם יגלה יכולת לא טובה השבוע. בנבחרת היה מי שאמר: "אלי סומך עליו. אם לא יעברו לו הכדורים בין הידיים באימונים, הוא יהיה השוער". טל בן חיים ורמי גרשון אמורים לשחק יחד במרכז ההגנה, כאשר אוראל דגני ועמרי בן הרוש צפויים לפתוח כמגנים. שרן ייני, שהחלים מפציעה, יעלה ככל הנראה כקשר אחורי ולפניו ישחקו ניר ביטון וביברס נאתכו. ערן זהבי, בן שהר ותומר חמד הם השניים שאמורים להשלים את תמונת ההרכב, בעוד מקומו של ערן זהבי מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully