וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: יובל פרייליך השיג את הקרטריון הישראלי לריו

7.6.2015 / 23:29

הסייף בן ה-20 סיים במקום ה-12 באליפות אירופה בשוויץ, אבל עדיין יצטרך להבטיח את הקריטריון הבינלאומי. הוא נוצח בשמינית הגמר על ידי יריב צרפתי. גרשון בסקין דורג 39

יובל פרייליך סייף ישראלי משמאל. אוגוסטו ביצי,
מרגיש פספוס. פרייליך/אוגוסטו ביצי

הסייף הצעיר יובל פרייליך הוא הישראלי הראשון בענף שמבטיח את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים בריו. פרייליך בן ה-20 סיים הערב (ראשון) במקום ה-12 באליפות אירופה הנערכת בשוויץ, ובכך עמד בדרישות היחידה לספורט הישגי - טופ 16 באליפות היבשת. בהמשך השנה יצטרך חניכו האישי של מאמן הנבחרת, אוהד בלוה, לעמוד גם בקריטריון הבינלאומי, תחילה דרך הדירוג הקבוצתי לנבחרות (נבחרת הדקר של ישראל 13 בעולם כרגע), שזו דרך קשה, אבל גם אם הנבחרת לא תעפיל לריו, יקבל פרייליך הזדמנות נוחה יותר דרך תחרויות הדירוג באירופה.

פרייליך, אלוף אירופה לנוער בשנתיים האחרונות, פתח את היום במונטרה עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד בשלב המוקדמות, משם העפיל אוטומטית אל 64 הראשונים (שלב הנוקאאוט). בקרב הראשון הוא ניצח לאחר קרב צמוד את הגרמני סטפאן ריין 13:15, ולאחר מכן הכניע גרמני אחר, בכיר יותר, כריסטוף קנייפ, מדליסט בתחרויות הגביע העולמי האחרונות, 8:14 כדי להתברג בין 16 הראשונים. בשלב הבא הפסיד פרייליך 15:10 לאלכסנדר בלאשיק הצרפתי, מנצח תחרות גביע העולם בארצו, והודח מהתחרות.

פרייליך אמר בסיום: "הייתה תחרות טובה כבר משלב הבתים, ברמה גבוהה, אבל כרגע תחושת ההחמצה חזקה אצלי יותר מאשר תחושת השמחה. בקרב האחרון הייתי קרוב מאוד ובסך הכול אני מרוצה".

גרשון בסקין הפסיד 15:14 בקרב שבו הוביל 8:14 מול האוקראיני בוגדן ניקישין, ודורג 39 לאחר שעלה מהמוקדמות היישר אל 64 הראשונים. עידו הרפה דורג 45, דניאל ליס 54 מתוך 97 סייפי דקר, בתחרות בה עברו כל הדקריסטים את שלב המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully