וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ שוחח עם ראשי עירוני קרית שמונה שהבהירו: "החתמת עמוס תצטרך לעבור דרכנו"

7.6.2015 / 19:44

בעלי הפועל חיפה שוחח עם ראשי המועדון הצפוני, כשגורמים בקבוצה טוענים שבקרית שמונה הבהירו כי הם מחזיקים בשני שליש מכרטיס השחקן של השוער. בסביבת עמוס טוענים כי הוא שחקן חופשי, ואם המועדונים לא ייסגרו על עסקת חליפין ייתכן והשוער ייגש לבוררות

שוער הפועל תל אביב דני עמוס. ניב אהרונסון
היכן ישחק בעונה הבאה? דני עמוס/ניב אהרונסון

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח עם ראשי עירוני קרית שמונה בנוגע למעבר של השוער דני עמוס להפועל חיפה, אלא שלפי גורמים בקבוצה אנשי קרית שמונה הבהירו שכל החתמה בנושא עמוס צריכה לעבור דרכם שכן הם מחזיקים בשני שליש מכרטיס השחקן שלו. עמוס עצמו קרוב מאוד לסיכום תנאיו מול הפועל חיפה אלא שכעת כץ ינסה להבין מהבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, מה הדרישות שלו לגבי עמוס כשההערכה היא שבסופו של דבר העניין ייסגר כחלק מעסקת רועי שוקרני שתנחית ככל הנראה את עאהד עזאם ועמוס בחיפה במקומו.

אגב, בסביבת השוער טוענים כי לעירוני קרית שמונה אין אחוזים מכרטיס השחקן שלו ושהשחרור שלו מהפועל תל אביב למעשה הביא לכך שהוא שחקן חופשי כשייתכן ואם הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה לא יגיעו להסכמות עמוס יבקש לגשת לבוררות עם הקבוצה הצפונית. כץ, שחזר מחופשה פרטית, רוצה מאוד להשאיר את שוקרני במועדון אך השחקן עצמו נחוש לעבור לקרית שמונה כשהמטרה במקום להגיע לבוררות היא להגיע לעסקה מול סגנית האלופה. כץ אמר בנושא שוקרני: "אנחנו מאוד רוצים שהוא יישאר".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
רוצה להשאיר את שוקרני. יואב כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully