וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב חרם בספורט: יריב אירני לא הופיע מול הג'ודוקא ארצ'י וולפמן

7.6.2015 / 12:52

החרמה שלישית בחודש האחרון: ג'באד מחג'וב בחר שלא להתייצב לתחרות אחרי שהתברר לו שהוא אמור לפגוש את וולפמן במסגרת תחרות מסבב אירופה הפתוחה במינסק. ליאור וילדיקן חגגה עם מדליית כסף

ארצ'י וולפמן, אורי ששון. איגוד הג'ודו,
שוב מוחרם. וולפמן, משמאל/איגוד הג'ודו

תופעת החרמות בספורט, ובמיוחד בג'ודו, נמשכת: ג'באד מחג'וב, ג'ודוקא מאירן, ויתר על התייצבות לתחרות אחרי שהתברר לו שהוא אמור להתמודד בקרב מול ארצ'י וולפמן הישראלי (עד 100 ק"ג). מדובר בתחרות מסבב אירופה הפתוחה שנערכת במינסק, ואי התייצבותו העלתה את וולפמן לשלב רבע הגמר. לצערו זה לא הספיק למדליה והוא סיים במקום החמישי.

כזכור, רק לפני כחודש יריב מאבו דאבי החרים ג'ודוקא ישראלי אחר, פיטר פלצ'יק שעלה לרבע הגמר על חשבון יריבו, ואם זה לא מספיק, בקרב הבא שלו כשהוא הפסיד למוחמד דרוויש המצרי, יריבו סירב ללחוץ לו את היד. לפני שבוע בתחרות של קדטיות נתקלנו באירוע דומה כאשר גפן פרימו הצעירה זכתה במדליית ארד בתחרות בפורטוגל, אבל בדרך גופרן חליפי מטוניסיה החליטה שלא להופיע מולה, ופרשה.

הכותרת הספורטיבית של היום היא הזכייה של ליאור וילדיקן (70 ק"ג) במדליית הכסף. וילדיקן השיגה ניצחונות על יריבות מגרמניה ומקזחסטן בשני הקרבות הראשונים שלה, אבל בגמר חיכתה לה רוקסן טיימנס מבלגיה שהשיגה נגדה יוקו, וזה הספיק לה כדי לחגוג עם הזהב. ירדן מאיירסון (78 ק"ג) סיימה במקום החמישי אחרי שהשיגה שני ניצחונות ושני הפסדים.

גם אתמול המשלחת הישראלית חגגה עם מדליות: נועה מינסקר (48 ק"ג) חגגה זכייה במדליית הארד אחרי שהיא סיימה את התחרות עם שני ניצחונות והפסד אחד. גם רוני שוורץ סיימה במקום השלישי וסיכמה תחרות עם שני ניצחונות, אחד מהם על אלופת אירופה מלפני ארבע שנים, פנלופ בונה הצרפתיה, והפסד ברבע הגמר. רותם שור (63 ק"ג) סיימה במקום השביעי בתחרות. אצל הגברים, יואב שמש (60 ק"ג) סיים שביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully