וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "אם נילחץ ונגיד שאין דרך חזרה, אולי נשחק ככה וזה לא טוב"

7.6.2015 / 11:37

הנבחרת ממשיכה בהכנותיה למשחק מול בוסניה בשישי, שלומי אזולאי שוחרר מהסגל בשל מתיחה, אלי גוטמן נוטה לפתוח עם רמי גרשון. דור מיכה: "זה שאני פה מראה שמעריכים אותי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חמישה ימים בלבד נותרו למשחק הגורלי של נבחרת ישראל בבוסניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2016. הנבחרת של אלי גוטמן, אחרי ההפסדים הביתיים מול ווילס ובלגיה, נחתה היום (ראשון) באוסטריה שם תערוך מחנה אימונים, וכזכור היא חייבת לכל הפחות נקודה בקרב הישיר מול היריבה על המקום השלישי, אותה הביסה 0:3 במשחק הקודם ביניהן. מי שלא טס עם הנבחרת הוא שלומי אזולאי. שחקנה של בית"ר ירושלים שוחרר מהסגל בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי.

לקראת הטיסה התבקשו שחקני הנבחרת לשים דגש מיוחד על הוראות הבטיחות בבוסניה, מתוך חשש לאירועים ביטחוניים. השחקנים לא ייצאו מהמלון, והנבחרת תזכה לתגבור מערך האבטחה סביבה.

לגבי ההרכב, אלי גוטמן נוטה לפתוח עם רמי גרשון במרכז ההגנה, אך עדיין לא החליט האם ישחק עם שלושה בלמים. אם כן, גרשון יפתח לצדם של איתן טיבי וטל בן חיים. אוראל דגני ועומרי בן הרוש צפויים להיות המגנים. נאתכו, זהבי, ניר ביטון, עומר דמארי וכן אחד מהשניים - שהר או בן חיים, צפויים גם הם לפתוח. האימון הראשון על אדמת אוסטריה ייערך מחר בבוקר.

קובי אליהו

באימון היום (ראשון) אמר ביברס נאתכו: "יש טבלה ורואים בה את האמת, זה משחק שיכריע הרבה. המשחק הראשון מול בוסניה בסמי עופר זה משחק שקורה פעם ב... צריך להתכונן כמו לכל משחק. אם ניכנס ללחץ ונגיד שאין דרך חזרה, אולי גם נשחק ככה וזה לא טוב. צריך לבוא מרוכזים ולא יותר מדי למעלה ואני מאמין שיהיה בסדר. נגד ווילס חשבנו שאם ננצח אנחנו כבר ביורו וזו הייתה הטעות שלנו, השחקנים ונצטרך לדעת לתקן את זה. נראה איך המשחק יתפתח. כדורגל הוא מאוד דינמי. אם ננצח, מה טוב. אם לא, נצטרך לדעת להביא תיקו".

דור מיכה הוסיף: "זו פעם ראשונה שלי פה. להיות במעמד הזה זה מרגש מאוד ודבר גדול עבורי. כדי להיות באנקר אני צריך להוכיח את עצמי. זה משחק מאוד קריטי, תוצאה טובה יכולה לקרב אותנו מאוד למטרה. אני מעדיף לא להיכנס לחישובים. אנחנו לא באים בשביל להוציא תיקו, אלא בשביל לנצח. כמעט כל נבחרת שמשחקת אצל בוסניה היא אנדרדוג, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד איתה. אני שמח שאלי נתן בי אמון והזמין אותי ושמח להיות חלק מהסגל. זה שאני פה מראה שמעריכים ורואים מה עשיתי וזה משמח אותי מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

With my bro @bibras

A photo posted by beram kayal 33 (@b.kayal33) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully